Allemaal leuke dingen weer voor zover ik gezien heb!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_MC_ schreef:Wat werkte nou trouwens ook weer het beste voor de steentjes om ze op leer te plakken? ik zou graag mijn mondoni rijlaarsjes een beetje op leuken... 2 componenten lijm?
ow en heeft iemand zijn of haar zadel bijv. al opgeleukt?of zou dat nie kunnen? (was gewoon benieuwd, heb zelf helaas nog geen paardje dus dat zal nog fftjes duren
)
eclair98 schreef:misschien kan je het op iets ouds proberen en je vriend vertrouwen geven dat je dat kan?
Maiska schreef:eclair98 schreef:misschien kan je het op iets ouds proberen en je vriend vertrouwen geven dat je dat kan?
Ik weet wel dat het gaat lukken, leg vaak laarzen etc ook in en werk heel precies. Maar hij vind het wat zonde van het zadel denk ik![]()
Zadel heb ik jaren terug gekocht van het geld wat mijn overleden broer mij heeft nagelaten, dus die gaat nooit meer weg. Ik vond het wel een mooi gebaar om in het zadel aan de achterkant zijn initiaal in te leggen, een J. Denk dat hij dat wel leuk had gevonden
Ra_chel schreef:heb hier een kale ronde leren frontriem liggen ,zou hem wel willen blingen ,maar moet ik het leer dan voorbereiden? opruwen oid of is dat niet nodig en kunnen de steentjes er zo op?
want dan rij ik vanmiddag even naar de hobbywinkel en ga ik steentjes bijhalen.