Wauw wat knap en natuurlijk ontzettend gaaf om dat van je eigen paardje te maken ben heel erg benieuwd naar het eind resultaat blijf je even volgen hoor
Carowl
Geplaatst: 17-08-12 20:07
Echt superleuk! Je brengt me op ideeën ^^ Ik heb thuis nog veel borduurwerkjes van vroeger liggen Maarja tijd vinden he..
Irene18
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-12 21:54
tja tijd is idd wel een issue. al helemaal als straks de scholen weer beginnen maar daar maak ik me nu nog maar even geen zorgen over!
Ik heb vanavond een beginnetje aan de neusriem gemaakt:
en van veraf:
RoWi
Geplaatst: 17-08-12 22:13
Leuk, weer een stukje verder!
Sjarett
Geplaatst: 17-08-12 22:15
Wat ontzettend leuk om te zien hoe je je patroon hebt gemaakt en hoe het nu vordert. Ik heb jaren geleden ook een van mijn paarden geborduurd en de hond. Maar toen was het nog behoorlijk avonturen met het maken van patronen. De hond is toen heel goed gelukt, maar het paard heb ik voor het klaar was weg gelegd. Heel jammer, want het was bijna af, maar ik was er eigenlijk helemaal niet blij mee. Misschien dat ik toch weer iets op ga zetten. Maar ja dan bedenken wie ik ga maken en hoe ik krijg er echt zin in.
Wat wordt die gaaf zeg!! Vroeger wel geborduurd met die kant en klaar pakketjes, maar een eigen patroon van je eigen dieren is nog veel gaver! Toch maar weer eens even over gaan denken, hoor.
wat een leuke reacties allemaal! dankjulliewel ik moet zeggen dat ik het vandaag veel te warm vind om me bezig te houden met mijn borduurwerkje dus vandaag komt er niet echt iets bij. Het hoofdstel is trouwens ook wel heel erg vervelend borduren met al die halve kruisjes
Hvelreki
Geplaatst: 20-08-12 19:21
Wat knap zeg! Ben ook benieuwd naar het eindresultaat! Gaaf!