Dank jullie! Pff ik heb een mailtje van de uitgever, dat het te weinig pagina's zijn en ze hem niet gaan lezen. Ik probeer het over een poosje nog wel als ik meer gedichtjes heb die ik goed genoeg vind om op te sturen.
Haha wat lief! Ja ga ik doen, gewoon nog wat erbij schrijven en dan stuur ik het op, het is nu vakantie dus aaaalle tijd.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 06-07-12 17:14
leuke gedichtjes! Die eerste vind ik errug goed gelukt, krijg ook meteen zin er een illustratie bij te maken! (maar je had al iemand zag ik?) Mijn zus en ik zijn ook bezig met een kinderrijmpjes-bundel, zij schrijft, ik teken
Je kunt het ook in eigen beheer uitgeven, Herfstwind. Hoe dat precies gaat weet ik niet, je moet er alleen wel zelf voor betalen. Poëzie is nou eenmaal niet zo gewild, dus een hoop uitgevers zijn er niet zo happig op om het uit te geven. Maar gewoon blijven proberen!
Ik verwacht wel een gesigneerd exemplaar als het uitgegeven wordt!
Summerly, ik ga denk ik even wachten tot ik er meer heb en dan gewoon alle uitgevers langs. Haha mocht het ooit uitgegeven worden, dan krijg je een gesigneerd exemplaar hoor!
Echt super geweldig! Mocht je inspiratie zoeken voor een nieuw gedicht (volgens de kleine knul was het overigens 'n sprookje) Er werd direct gevraagd hoe het met de lange nek van de giraf zat... Leuk hè nieuwsgierige kids...