Het rechteroog lijkt (veel) groter dan de linker, verder ziet het er echt al goed uit
_Deniise_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-12 19:08
Bedankt Jolijn, dat komt denk ik omdat er nog wimpers en alles bij komen. Bij links komt er nog een eyeliner boven. En bij rechts iets lager. Snap je? Haha En het is trouwens ook wel een beetje zo op de foto zie ik net
kiwiwitje
Geplaatst: 29-03-12 19:31
ohh gaaaaf! echt mooi! heb totaal niks op te merken! heb alleen diep respect
Bimmetje
Geplaatst: 29-03-12 19:32
wauw! ik vind het echt al super mooi worden! Als ik eens een goede shoot heb gehad, klop ik eens bij jou aan voor ook zo'n schilderij. Maar dan een maat kleiner
Jeetje maak je ook zo even in een paar dagen, daar doe ik maanden over!! Vind het tof om te zien hoe het vordert, ben ook benieuwd of je het hierna af vind of dat je er nog meer lagen op doet. Maar je hoeft in ieder geval niet meer op les bij ons te komen!
Ik neem aan dat je er toch nog een aantal lagen overheen doet het is nog heel dun geschilderd. Gezicht vindt ik aardig erop lijken let op maak de wenkbrauwen niet te donker. Leuk he zo/n groot formaat schilderen!
Wauw wat gaaf gedaan al zeg!! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
RoWi
Geplaatst: 29-03-12 23:09
Erg mooi hoe je haar gezicht, ogen en de make-up doet. De kaak vind ik nu ook goed! Je zei al dat de kleuren op de foto niet helemaal kloppen, maar van mij zou er nog iets meer schaduw onder de neus mogen. Zodat die nét iets meer naar voren komt, en minder plat lijkt
De haargrens wordt nog iets verlaagd als ik met haar haar bezig ga. Dan is het voorhoofd denk ik ook iets minder hoog. En de neus ga ik ook nog meer contrast inbrengen!
Met het hoofdstel begonnen, daar gaan wel wat uurtjes inzitten denk ik