) Zal dan ook wat foto's makenan het babyboek, dasr probeer ik dingen in uit Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Zal dan ook wat foto's makenan het babyboek, dasr probeer ik dingen in uit 

, hij heeft wel een gewoon album. (Waar ik een jaar in achterloop
hopeloos
)Maartje_M schreef:Mt we kletsen gewoon net zo lang door tot je weer gemotiveerd bent
Claudia ik heb toevallig gister nog papier op marktplaats gekocht. Dit was 2x 50 vel. Ze vroeg voor beide pakketten 7,50. Sommige vragen 10 cent per vel, anderen nog 50 cent ofzo... Ik zou gewoon een richtprijs in mijn hoofd nemen en verder laten bieden. Ik vind het altijd een nadeel dat verzenden (kosten voor de koper dus) nog zo duur is. Grote vellen passen niet door de brievenbus en dan is verzenden 6,75 ofzo.
Denk dat het er ook aan ligt hoeveel je er in 1 koop aanbiedt. Deel je je advertentie even als ie klaar is

aangezien ik net begonnen ben, verknip ik nog wel eens wat
dus dan is goedkoper papier soms wel fijn
Morgen denk ik mijn andere bestelling en dan ga ik weer lekker verder. Maaaaar, ik moest natuurlijk wel vast even mijn nieuwe spul gebruiken:
. Ik vind hem alleen nog vrij leeg, heb je niet nog wat leuke kraaltjes/knoopjes/dingetjes?
Of iets van tekst?
(ik ga het niet verzenden)
) en dit jaar ben ik begonnen met Project Life. 
Das een goed idee, krijtjes!
ja, krijtjes kun je uitgeven dus krijg je mooie rustige kleuren die ook nog eens in elkaar inlopen !
ben wel benieuwd naar wat van jou Claudia
Of zijn het gewoon verschillende merken met hetzelfde principe? Kun je het ook door elkaar gebruiken bijvoorbeeld?
Page protectors zijn die insteekalbums met vakjes toch? Die stop je gewoon in een speciale ordner. Die journal pages, zijn dat pagina's die je los koopt en ook gewoon in een album stopt?