[SONG] Cover

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Daantje

Re: [SONG] Cover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:22

Ik snap het wel hoor, het is niet leuk om kritiek te horen maar dat kun je ook op een andere manier laten weten en laten zien dat je met de tips bezig gaat :)

Zoals hier boven gezegd word ga eerst aan je uitspraak oefenen en misschien dat het over een tijdje wel mogelijk is om les te nemen.
Desnoods vraag je er een paar voor kerst/sinterklaas/je verjaardag, ik denk echt dat dit je zult helpen :)

vezzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 12:24

Lobke_ schreef:
Ik snap het wel hoor, het is niet leuk om kritiek te horen maar dat kun je ook op een andere manier laten weten en laten zien dat je met de tips bezig gaat :)

Zoals hier boven gezegd word ga eerst aan je uitspraak oefenen en misschien dat het over een tijdje wel mogelijk is om les te nemen.
Desnoods vraag je er een paar voor kerst/sinterklaas/je verjaardag, ik denk echt dat dit je zult helpen :)

Ja ik ga nog eens proberen, en ik ga volgende zomervakantie gaan werken dan kan ik zelf mijn zangles bekostigen.

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:28

vezzie schreef:
_baxter_ schreef:
Ik vind dat wel een tip. Weet je wel wat tips zijn? :')

Ja, ik weet wat tips zijn. Maar voor mij is dat geen tip :).
Weet je waarom niet? Je zou het topic is beter lezen :)
Dan weet je dat ik niet kan gaan op zangles en dat dit dus voor mij geen tip is:)

Ik heb topic al gelezen, dat heb ik gezegd al een paar keer. En ik heb er spijt van dat ik dat heb gedaan, want wat ik nu doe is alleen maar tijdverspilling, je luistert toch niet.

vezzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 12:29

_baxter_ schreef:
vezzie schreef:

Ja, ik weet wat tips zijn. Maar voor mij is dat geen tip :).
Weet je waarom niet? Je zou het topic is beter lezen :)
Dan weet je dat ik niet kan gaan op zangles en dat dit dus voor mij geen tip is:)

Ik heb topic al gelezen, dat heb ik gezegd al een paar keer. En ik heb er spijt van dat ik dat heb gedaan, want wat ik nu doe is alleen maar tijdverspilling, je luistert toch niet.

Ik luister wel jij luistert niet :)

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:30

Waar luister ik niet naar dan? Ik hoef de tips niet te volgen.

vezzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 12:31

_baxter_ schreef:

Dat is het juist jij denkt dat ik ze niet volg en jij wilt niet begrijpen dat ik niet op zangles kan :)

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:31

Aan een welles/nietus gedoe heb je niets ;)
Gewoon ja, bedankt voor je tips en klaar.

Dan kun jij voor jezelf beslissen of je er wat mee doet ja of nee :)

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:33

vezzie schreef:
_baxter_ schreef:

Dat is het juist jij denkt dat ik ze niet volg en jij wilt niet begrijpen dat ik niet op zangles kan :)

Als jij dat vindt, oke.

Maar ik ga nu stoppen met deze discussie want dit is tijdverspilling. En inderdaad zoals Lobke_ al zei hier hebben we niks aan.

:evaw:

vezzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 12:36

Lobke_ schreef:
Aan een welles/nietus gedoe heb je niets ;)
Gewoon ja, bedankt voor je tips en klaar.

Dan kun jij voor jezelf beslissen of je er wat mee doet ja of nee :)

Dat doe ik toch bij de mensen die me ook tips geven? Zij zit hier maar te neuten over dingen .

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 13:13

Volgens mij heeft hier iemand een gigantisch bord voor d'r kop :roll: TS, leer lezen of zoek een andere hobby.
Ik geef graag tips, maar niet aan iemand die alles in de wind slaat en nog erover gaat zeuren ook. Dan zoek je 't maar uit.

Dus ik blijf hierbij (maar dat heb je kennelijk ook niet gelezen ondanks dat het 100x is gezegd ;) )

Fiffill schreef:
vezzie schreef:
Ik wil tips horen dat heb ik toch al gezegd? En niet de tip ga op zangles want nu weet je denk ik wel al dat het niet kan.

Hoe vaak moeten we gaan herhalen dat er niet meer tips zijn waar je iets aan hebt. Je kunt zingen niet goed leren vanaf internet. Het is al zo vaak herhaald, heb je het nu wel begrepen?

Dus veel plezier met je zingen, het klinkt nu nog nergens naar en ik hoop voor je dat het wat gaat worden maar daar heb ik sterk mijn twijfels bij. Succes ermee :evaw:

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 12:48

ik blijf erbij. Ga fijn op je fluit fluiten.. of spelen.. of wat jij wil.

vezzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 16:08

wiebke schreef:

Waarom reageer je na zo een lange tijd? Plots om weer een discussie op te starten?
Wat begrijp je niet aan de woorden blijf hier weg of rot op?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:09

vezzie schreef:
wiebke schreef:

Waarom reageer je na zo een lange tijd? Plots om weer een discussie op te starten?

:wow: een topic aanmaken, je wilt tips, die krijg je, dan is het nog niet goed en nog brutaal gaan doen ook? Zoek het maar uit :n meid, jij hebt echt een gigantisch bord op je kop en een veel te groot ego.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:12

vezzie schreef:
wiebke schreef:

Ho. Na 2 weken mag je pas niet meer reageren.
Sorry dat je niet te horen hebt gekregen wat je wou, maar zo zit het leven nou eenmaal in elkaar. Dan hoef je niet gelijk zo te blaffen.

vezzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 16:15

Ik wil hier niet meer op gereageerd word als dat dan nog niet duidelijk is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:19

Dat recht heb je niet eens. ;)
Het is een vrij forum, als je een topic opent heb je dus maar te accepteren dat er gereageerd wordt.
En nou is dat toevallig niet wat jij wou horen, jammer voor je maar het is nou eenmaal zo ;)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:37

wiebke schreef:
mens, zoek gewoon een andere hobby. Ga op je fluit fluiten zou ik zeggen. Good Luck.

Zie mijn voorlaatste post van 26 november .... TS kan volgens mij ook niet goed op de kalender kijken.. 26 november is niet twee weken geleden. Toch al wonderbaarlijk hoe dit topic nog steeds open is ... misschien moesten we met zijn alle naar een hoger niveautje stappen, accepteren dat TS het toch niet zal leren en niet meer reageren?

Ik heb trouwens nog wel een tip voor je! Vraag aan MuziekPiet :){ een hoe-kan-ik-toch-goed-zingen boek voor Dummies!

ok ok áls ik dan een tip moet geven .. zorg dat je aperatuur in orde is, let op je ademhaling en probeer met een ´ronde´ mond te zingen, dus laat de klanken uit je mond ´glijden´ . Aan je engels ben je al aan het werken dus daar hoef ik niks meer over te zeggen

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 19:36

Wauw. Ik heb echt moeten lachen om sommige reacties van de TS :')