Zoals hier boven gezegd word ga eerst aan je uitspraak oefenen en misschien dat het over een tijdje wel mogelijk is om les te nemen.
Desnoods vraag je er een paar voor kerst/sinterklaas/je verjaardag, ik denk echt dat dit je zult helpen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Lobke_ schreef:Ik snap het wel hoor, het is niet leuk om kritiek te horen maar dat kun je ook op een andere manier laten weten en laten zien dat je met de tips bezig gaat
Zoals hier boven gezegd word ga eerst aan je uitspraak oefenen en misschien dat het over een tijdje wel mogelijk is om les te nemen.
Desnoods vraag je er een paar voor kerst/sinterklaas/je verjaardag, ik denk echt dat dit je zult helpen
vezzie schreef:_baxter_ schreef:Ik vind dat wel een tip. Weet je wel wat tips zijn?
Ja, ik weet wat tips zijn. Maar voor mij is dat geen tip.
Weet je waarom niet? Je zou het topic is beter lezen
Dan weet je dat ik niet kan gaan op zangles en dat dit dus voor mij geen tip is:)
_baxter_ schreef:vezzie schreef:
Ja, ik weet wat tips zijn. Maar voor mij is dat geen tip.
Weet je waarom niet? Je zou het topic is beter lezen
Dan weet je dat ik niet kan gaan op zangles en dat dit dus voor mij geen tip is:)
Ik heb topic al gelezen, dat heb ik gezegd al een paar keer. En ik heb er spijt van dat ik dat heb gedaan, want wat ik nu doe is alleen maar tijdverspilling, je luistert toch niet.
vezzie schreef:_baxter_ schreef:Waar luister ik niet naar dan? Ik hoef de tips niet te volgen.
Dat is het juist jij denkt dat ik ze niet volg en jij wilt niet begrijpen dat ik niet op zangles kan
TS, leer lezen of zoek een andere hobby.
)Fiffill schreef:vezzie schreef:Ik wil tips horen dat heb ik toch al gezegd? En niet de tip ga op zangles want nu weet je denk ik wel al dat het niet kan.
Hoe vaak moeten we gaan herhalen dat er niet meer tips zijn waar je iets aan hebt. Je kunt zingen niet goed leren vanaf internet. Het is al zo vaak herhaald, heb je het nu wel begrepen?
vezzie schreef:wiebke schreef:ik blijf erbij. Ga fijn op je fluit fluiten.. of spelen.. of wat jij wil.
Waarom reageer je na zo een lange tijd? Plots om weer een discussie op te starten?
Wat begrijp je niet aan de woorden blijf hier weg of rot op?
een topic aanmaken, je wilt tips, die krijg je, dan is het nog niet goed en nog brutaal gaan doen ook? Zoek het maar uit
meid, jij hebt echt een gigantisch bord op je kop en een veel te groot ego. vezzie schreef:wiebke schreef:ik blijf erbij. Ga fijn op je fluit fluiten.. of spelen.. of wat jij wil.
Waarom reageer je na zo een lange tijd? Plots om weer een discussie op te starten?
Wat begrijp je niet aan de woorden blijf hier weg of rot op?
wiebke schreef:mens, zoek gewoon een andere hobby. Ga op je fluit fluiten zou ik zeggen. Good Luck.
een hoe-kan-ik-toch-goed-zingen boek voor Dummies!