Ik ben zelf twee jaar geleden begonnen met gitaar, gestopt, weer begonnen, gestopt... Ik speel sinds mn 7de piano, daarin een complete autodidact en ben muzikaal, dus dacht, dat doe ik wel even
Viel zwaar tegen, na hey there delilah en michel geleerd te hebben kwam ik niet verder en heb ik het ding maar weer in een hoekje laten creperen. Maar een maand geleden toch opeens wel weer belachelijk veel zin en nu oefen ik elke dag drie keer een kwartiertje, en dit keer ook serieus begonnen met een lesmethode omdat ik ook wel doorhad dat ik er anders niet uit kwam
Dus nu de eerste vijf akkoorden te pakken en de notenbalk naar snaren transformeren gaat me ook redelijk af, niet zo soepel als op de piano maar dat hoeft ook helemaal nog niet
Nu is de yamaha helaas van mijn huisgenootje en heb ik zelf alleen een wat minder goede gitaar, durf inmiddels ook wel vrij zeker te zeggen dat ik doorga in gitaar dus ben nu aan het sparen voor een apx500 die ik mee kan nemen als ik naar Schotland verhuis 
Qua piano speel ik vanalles, heb een tijdje vooral popnummers gedaan maar nu weer veel filmmuziek. Klassiek deed ik meer toen ik jonger was. Komende September verhuis ik naar Glasgow en daar wil ik graag jazz leren spelen, zodat ik een wat bredere basis krijg
Als ik eenmaal een beetje gitaar onder de knie heb zou ik heel graag nog banjo leren, en viool lijkt me ook tof
En sax. En en... Zucht, muziek
Eerst maar eens een beetje proper gitaar leren spelen en me verder ontwikkelen met piano

Wil vanavond even foto's maken van de bugel himself, die zal ik hier dan ook even plaatsen
Ik heb anderhalve week bij mijn ouders doorgebracht en maar een keer op de piano gespeeld... Stom 
. Ik kan verder ook nog een beetje mondharmonica, en vergeet basgitaar niet
.