Ik heb alleenmaar saaie kleuren in huis, wit, zwart, grijs en roze (maar ik haat roze..) Ben benieuwd of het mij lukt letters te maken..zo ja dan maak ik er een frontriem voor m'n paard van
Oe, ook jaren gedaan. En afgelopen jaar weer ergens een keer begonnen Armbandje (simpele candystripe) wat ik februari 2010 heb geknoopt en fulltime gedragen heb, is vorige week gebroken, dus tijd voor een nieuwe!!! Ben alleen te lui om de heftige patroontjes te volgen Heb daar een hele simpele oplossing voor: Katoen waarvan de draad wat verkleurd (van donker naar licht en weer naar donker), dan krijg je ook hele leuke speelse combinaties Ik deed de lus meestal aan een balpoint vast en die tussen mn knieen... plakband werkte echt niet, trok dat er zoo af. En voor de mensen waarvan het armbandje gaat kronkelen: probeer wat minder strakke knoopjes te maken, en in ieder geval de laatste (en eerste) knoop in de rij niet zo hard aan te trekken. Dat gaat het kronkelen als het goed is wat tegen
Ik ga zometeen nog ff naar de zeeman voor wat mneer kleurtjes
Kelly
Geplaatst: 25-06-11 13:03
Heee! Ik zag gister dit topic en kreeg meteen weer zin om armbandjes te gaan maken Dus ben gisteravond weer begonnen, heb zo'n V bandje gemaakt. Ga er straks ook weer een paar maken, denk dat ik die met de hartjes eens ga proberen
palmbierlove @ je doet met denken aan iemand die ik ooit die schuine strepen heb leren maken het waren helemaal de zelfde kleuren enz
*verder ik kan die schuine strepen (het waren ook de eerste bandjes die ik kon) *ik kan macrame (na dat iemand het had voorgetoond want snapte er niks van) *ik ken v'tjes *ik kan ook vriendschapsbandjes maken met naaidraad (die zijn leuk als leutelhanger). *Ik kan ook zulke bandjes die rond zijn (geen idee hoe ze noemen maar het was gewoon telkens 1 draad rond de rest wikkelen dan een andere draad nemen en weer rond de rest enz) *En ook een bandje die rond geknoopt is (dat je knoopjes ziet)
Ik ken er vast nog maar kom er nu even niet op
en die gekruiste ben ik van plan om te maken
xDirkje
Geplaatst: 25-06-11 16:20
Fijn dat dit topic bestaat Ben spontaan naar de winkel gefietst om wol te halen
Leuke bandjes allemaal zeg! Iedereen fanatiek aan het knopen! Ik ben ook aan het prutsen geweest, erg leuk maar ook frustrerend wanneer de boel in de knoop raakt Zal vanavond paar foto's plaatsen.