Tof, hoop dat er meer mensen weer enthousiast raken!! Ik ga zometeen even lekker freubelen Wil een grote plaat maken maar heb nieuwe stiften (aquamarkers) dus die moet ik eerst ff uitproberen natuurlijk
Wel dingen posten he, als je wat af hebt!!
daphnenatas
Geplaatst: 31-07-11 17:33
ooh wauw wat leuk dit! me fantasie en ideeën beginnen gelijk op hol te slaan misschien maar is een velletje knippen en ook proberen
Ik heb wat af, een leuk uiltje in retro style... hij is alleen niet helemaal geworden zoals ik wou, had niet het goede papier voor m'n aquamarkers
Patriciavt
Geplaatst: 07-08-11 19:41
Vind het zo jammer dat het topic niet echt meer van de grond komt Heb zelf nog wat gefreubeld aan ATC's, maar meer om mijn nieuwe stiften uit te proberen...
Ben nu bezig met een groter werk, als ik meer foto's heb van tussenstappen ga ik em op UK plaatsen Dit is de schets, t wordt een pen met aquarelpotlood-werkje (nou ja, werkJE, hijs 36x48cm)
Hij is trouwens gaaf Patricia! Ben je inmiddels weer wat verder met inkleuren?
Heb vanmiddag m'n eerste ATC gemaakt, zal even kijken of ik morgen een foto kan maken (hij ligt in het atelier).
Patriciavt
Geplaatst: 12-08-11 20:54
Leuk dat je dat vraagt Assepoetster!! Ik ben idd wat verder, maar nog niet heel ver Moet 'tussen de bedrijven door' en is best veel werk Kleuren zijn hier alleen iets grauwer dan ze in werkelijkheid zijn.
Dit zijn de werkelijke kleuren. (en zo zie je ook het formaat)
Leuk een ATC af!! Ik wil eerst deze plaat afmaken Maar ik ga over een week op vakantie (3 weken) en neem zeker m'n freubelspulletjes mee!
Der staat toch ook 'groter' werk Pestkop Is een opdrachtje voor een collega En moet je zeggen dat het best lekker is hoor, even niet priegelen Misschien maak ik zoiets nog wel op ATC formaat!
Dat ruilen komt wel goed hoor Tessa, je maakt mooie dingen!
TessaVB
Geplaatst: 12-08-11 21:19
Haha nou dat moeten we eerst maar is gaan zien.
Trouwens, Patricia, ga je zo'n soort tekening ook op ATC maken? Dat wordt vast een priegelwerk! Hij's wel erg leuk!
Elanor
Geplaatst: 13-08-11 00:27
Ow leuk, ATC's! Wat staan er ontzettend leuke tussen! Ik heb nog een leuke serie van drie 'bloody unicorns' liggen, die zal ik er ook eens even bijzetten.
*reminder aan mezelf*
Elanor
Geplaatst: 13-08-11 15:38
(Mijn hemel, die post die ik hierboven heb geschreven is echt vreselijk - drie keer het woord 'leuk' in één regel. )
Maar goed, een kleine serie van drie van mijn hand.
Misschien moet er nog wat kleur bij, het oorspronkelijke idee had een donker randje...
lisanne87
Geplaatst: 13-08-11 17:31
Wauw Elanor! Prachtig! Ja wil je er nog kleur bij doen? Ik vind ze in zwart-wit echt prachtig
Fee_
Geplaatst: 13-08-11 18:04
Wat een leuk topic! Ik ga ook een kaartje knippen en wat verzinnen.