Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nijn schreef:Hmm saai hoor, hier is het zelfs bij de pipoos aanwezig, hangen zelfs posters met patronen er op geplakt
Mrijn schreef:Nijn schreef:Hmm saai hoor, hier is het zelfs bij de pipoos aanwezig, hangen zelfs posters met patronen er op geplakt
Echt? Dan hebben ze de trend toch nog snel opgepikt. Toen ik daar een maand of 6 geleden was, hadden ze 2 kleuren katoen en meer niet. Ze keken me heel wazig aan troen ik vroeg of ze meer kleurtjes hadden.
En die winkel waar je het over hebt is dat Woool oid? Mijn collega's (die ik heb aangestoken) kopen daar ook hun spullen, maar zijn er niet heel enthousiast over. Meer op breien gericht en erg duur. Ik wil er snel een keer gaan kijken.
Welk mandje met bloemen met je aan het maken? Ik ben nog steeds bezig met een pot met bloemen voor mijn schoonmoeder, maar vinder geen hol aan
kleinvosje schreef:Leuk hoor, allemaal! Ik vond het vooral knap dat je niet goed kunt zien hoe de armen en benen aan beer gemaakt zijn, bij mij zie je dat zo erg. Hoe doe je het zo onzichtbaar mogelijk?
Vandaag viel er een folder van de Lidl in de bus, vanaf a.s. maandag hebben ze wolpakketten in de verkoop. Vier bollen voor 2,50 geloof ik. Ik ga toch maar even kijken!