Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:Interessante discussie dit
Maar ik denk niet dat het hier heel erg van toepassing isOver het algemeen zijn de mensen die hier hun werk posten geen 'professionele kunstenaars'. Over het algemeen toch meer mensen die tekenen/schilderen als hobby hebben en af en toe eens een opdrachtje krijgen en dan graag een richtlijn willen hebben wat mensen er voor zouden willen betalen
randalinpony schreef:Oh, mensen die dit leuk vinden moeten dat vooral doen hoor.
Mijn reactie over dat ik hier niet ga plaatsen was er een op su-cr-cheese die er maar meteen vanuit gaat dat er rancune in het spel is.
Wendy15 schreef:Kunst is zo ontzettend persoonlijk dat je denk ik mensen niet kunnen verwijten of ze ergens een te hoge of lage waarde aan verbinden
Su_Cr_Cheese schreef:Vind ik persoonlijk wat jammer, heb mijn best gedaan op de taxatie's en ik krijg het idee dat ik me moet verdedigen
randalinpony schreef:Ik begrijp dat sommigen de taxatie op hun eigen financiele draagkracht afstellen.![]()
Maar eerlijk gezegd begrijp ik dat niet helemaal hoor. Als je het geld hebt voor een oude opel, dan vind je toch ook niet ineens dat een Porche ook 1500 euro waard is, omdat jij nou eenmaal niet meer kan uitgeven?
Ik zou best een Vermeer aan de muur willen, maar ik snap toch wel dat een paar honderd euro gewoon niet reeel is in dat geval.
Dowski schreef:Ik snap dat ook niet, wat jij te besteden hebt heeft echt niets te maken met wat een schilderij waard is