Nu heb ik nagellak remover van de AH, ik heb zowat hier iedereen vergast want het stinkt verschrikkelijk, maar het gaat veel beter!!

Kan het zijn dat door de nagellak remover de benen wan buigzamer worden? Dat idee heb ik namelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tja, er zit wel alcohol in...
. Ik denk dat je het er te dik opsmeert
Geen schleich oid, maar had nog een paar andere oude paardenmodellen staan. Geen merk of wat dan ook, gewoon een goedkoop huismerk denk ik. Die wilde ik toch al bijna wegdoen, dus dat zijn mooie experimenteerfiguurtjes. Dan is het niet erg als het mislukt, wat heel waarschijnlijk is omdat het de eerste keer is
Gisteren heb ik de bovenste verflaag eraf gehaald, wat nog best rot was. Het paard was oranje met zwart (moest een valk voorstellen) en die oranje bleef maar een geel-achtige gloed. Inmiddels zijn we een dag verder en zitten de eerste en tweede witte basislaag erop.
En ik zie zoveel gave dingen voorbij komen die nu gewoon nog te hoog gegrepen zijn.. Zoals roan, ingewikkeld bont, en ga maar door
Daar begin ik toch maar even niet aan.
Ik heb zelf ook een keer een sabino geschilderd, hartstikke leuk en niet eens zo moeilijk. 

Pff wat een werk....