wat leuk allemaal ik heb wel een tijdje gehaakt, en toen wou ik dit oppakken, maar toen lukte 't niet meer '-.- misschien toch maar mijn moeder heel lief aankijken (A)
Ah die katten, die zijn leuk! Mijn wol is vergelijkbaar met de linkse katten. Haakt lastig! Heb nu twee halve olifanten. Allebei het lijfje met de slurf. Nu de poten en de oren nog
Raja
Geplaatst: 04-02-10 22:28
Die sote van Jilleroo is heel handig! had m ook al gevonden via google. Staat goed uitgelegd over de lossen en de vasten!
En gelukkig, mijn moeder weet ook nog hoe je moet haken
HelgaV
Geplaatst: 04-02-10 22:31
Zo, ik ben vanavond begonnen!! Moest het toch weer helemaal opnieuw leren Maar na een uur haken en weer uit elkaar halen omdat het in de knoop zat, kon ik het weer! Ik ben met Winston bezig. Morgen ga ik weer verder!
Wat geweldig leuk dit! Ik wilde eigenlijk een jurkje voor mijn dochtertje gaan naaien, maar vind dit eigenlijk veel leuker! *belt moeder op voor voorraadje haaknaalden*
Ik word hier thuis helemaal simpel van de haakbeestjes overal... Mijn dochter heeft het dus ook te pakken. Ze had met kerst een boekje met hondjes gekregen, erg leuk!
Trouwens, er schijnt ook een boekje te zijn met patronen van winnie the pooh. Heel leuk als je kleintjes hebt! ik zal eens kijken of ik daar iets over kan vinden.