Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flettie schreef:Silly1972 schreef:Flettie, waar heb jij dat patroon vandaan? Ik zou hem nl heel graag voor mijn nichtje willen maken.
Ik heb 'm zelf destijds bij Pippoo's gekocht. Op de omslag verder staat: "A VERVACO product made by Verachtert n.v. (Geel/Belgium)" Artikelnummer is 70.989
Silly1972 schreef:jawel maar in een heel pakket en dat is een stuk duurder dan gewoon een patroon van iemand kunnen krijgen en dan zelf garen en stof halen.
Bij Multicopy dat soort winkels, kan je kleurenprinters vinden, maar voor mij is het belangrijker dat de tekens er goed opstaan en de dmc nr's erbij staan.
Of zijn de tekens ook in kleur? haha
magriet schreef:Silly1972 schreef:jawel maar in een heel pakket en dat is een stuk duurder dan gewoon een patroon van iemand kunnen krijgen en dan zelf garen en stof halen.
Bij Multicopy dat soort winkels, kan je kleurenprinters vinden, maar voor mij is het belangrijker dat de tekens er goed opstaan en de dmc nr's erbij staan.
De tekens zijn inderdaad ook in kleur en het is geen dmc nummers. Ben even kwijt wat voor merk garen het is maar niet zo bekend. \kleurnummers van dat merk zitten er wel bij
Silly1972 schreef:jawel maar in een heel pakket en dat is een stuk duurder dan gewoon een patroon van iemand kunnen krijgen en dan zelf garen en stof halen.