Leuk gedaan fiffil! Komt erg sterk over en je 'slordige' manier van tekenen pakt ook erg leuk uit! Detour, heb je bewust gekozen voor een rood/oranje stift? Erg leuk gekozen! Een ook de houding van het paard.
Oh ja, ik moest nog iemand aanwijzen die de volgende opdracht moet verzinnen. Ik ken de forummers nog niet zo goed allemaal, dus pik er maar gewoon één uit
Detour mag de volgende opdracht verzinnen
En er zijn weer geweldige 5-minutentekeningen! (moet zo werken, vanavond zal ik er 1 maken)
Weer hele leuke dingen! Is het geen goed idee om een lijstje te maken met mensen die graag opdrachten willen verzinnen? Zo voorkom je dat mensen niet aan de beurt komen. Je zet dan gewoon een sterretje achter je naam als je al geweest bent, en 2 als je twee keer bent geweest enz... Zo komt het niet voor dat bijvoorbeeld Bente al 8 opdrachten heeft gemaakt (ik zeg maar wat ) en woest nog maar 1. Bijvoorbeeld.
Ja hoor, mijn eerste redelijke tekening is gemaakt! Alleen het is geen boos, vrolijk of verlegen. Ik laat hem wel zien als ik een opdracht mag verzinnen. Maar ik zal er denk ik ook nog wel een van verlegen proberen.
Lijstje: Fiffil* Rindje* Detour* Sammyvriend (vul maar aan) Je mag dan nog wel kiezen maar kies er 1 die nog maar weinig is geweest. Janique, die booze is echt uber
Ik heb net een `blije`tekening uit mn archief geupload. Kwaaie paarden heb ik niet. Ik had niet gezien dat er nu al een nieuwe opdracht was. Gaat hard.
Wat een geweldige werkjes weer! (Ben ook niet anders van Niek, Tien en Lau gewend natuurlijk ). Woest, je foto is helaas een beetje klein dus zie het niet zo goed. Maar hij ziet er leuk uit.
Bente ik heb eindelijk je topic gevonden!!! ik elke keer op uk te zoeken BlonT Ben hier zooooo slecht in, maar ga het ook proberen!! Wel al wat onwijs gave werkjes gezien! Mijn complimenten