joey_lover. wat super schattig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:
NynkeMarit schreef:Bedankt voor je uitgebreide antwoord! In het centrum hier in Heerenveen hebben we wel een aantal winkels waar ik verwacht dat ze wel iets hebben, anders zit er op een kwartiertje rijden een hele leuke grote hobbywinkel dacht ik... ik zal eens kijken naar een los wit potlood idd, heb genoeg bakjes met allerlei kleuren maar dat zijn dan van die goedkope dingen waar nauwelijks iets van te zien is op papier
Telpeva schreef:Ik vond tijdens het opruimen (dan kom je random dingen tegen waarvan je dacht hey... had ik dat in huis dan? Wow...) nog een pakket zwart papier, volgens mij heb ik dat ooit een keer bij de bruna gekocht. Ik durf niet te zeggen of het prettig werkt want dat heb ik niet getest (het zit serieus nog nieuw in de verpakking... hoe zonde is dat). Het is een wat dikkere papiersoort, het doet een beetje denken aan cardstock karton maar volgens mij is het dat niet, ik heb het ooit gevonden in een wandrek met papier en enveloppen in allerlei kleurtjes bij de bruna, of misschien de v&d toen die er nog was.
Gisteren heb ik een eerste poging gedaan tot airbrushen met markers, met een zelf in elkaar geflanste converter. Copic heeft zo'n converter in het assortiment maar nét die ene die ik nodig zou hebben die op mij apparatuur zou passen, die verkopen ze niet in Nederland. Maar mijn creatie werd een dikke faal... spetters en vlekken overal, behalve op de plekken waar ik ze wou hebben.
In de avond had ik weer moed bij elkaar geraapt, ik had op internet tutorials gezien hoe je een vulpen om kan bouwen tot automatische kroontjespen (als in: ombouwen zodat je er ook mee kan tekenen, maar dan ook inclusief inkt toevoer zodat je niet steeds hoeft te dippen). En opnieuw overal inkt, op de tafel op het papier op alle tissues op mijn vingers... en natuurlijk niet in de penpunt. Ik heb 2 vulpennen vermoord in mijn pogingen en het had geen resultaat. Wat een faal dag tjonge.
Ik lik mijn wonden momenteel. Ik wou airbrushen of met inkt tekenen vandaag met die nieuwe technieken en heb geen zin meer in beide. Mijn bureau is nog niet opgeruimd en ik had rode inkt gebruikt, het lijkt er wel een plaats delict zo erg