[ART] Bullet Journal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 15:33

Wat doelen plannen en doelen daadwerkelijk halen betreft kan je misschien het kader van zo'n vakje al een bepaalde kleur geven, als de dag dan daar is kan je hem altijd nog helemaal inkleuren.

Random vraag, zijn er meer mensen die naar de Kreadoe beurs gaan of al geweest zijn? weet iemand of er ook bujo spulletjes te halen zijn, en zo ja wat?

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 17:55

noox schreef:
Zooo ik heb mijn eerste Leuchtturm vol! Heb er 13 maanden over gedaan, dus ik ben trots op mezelf :D
Nu ben ik begonnen in mijn custom made boekje van Studio Annie, waar ik precies november en december in kan passen. Daarna de copper Leuchtturm halen <3

Oeeh waar kan je die copper halen? Ik wil super graag die zilveren maar niet kunnen vinden in Nederland nog..

khirshanta

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:11

Ook niet bij La couronne du comte?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:55

Nieuwtje voor iedereen die geen abbo heeft op de bullet journal nieuwsbrief, ik zag net in de mailing dat de bullet journal van leuchtturm (de versie waar letterlijk bullet journal op de cover gedrukt staat) vanaf nu ook in blauw te krijgen is :)

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:02

JoycexEnya schreef:
Doelen wou ik maandelijks doen en jaardoelen. Zou niet weten wat ik dagelijs moet tracken :o

Ik heb ook een ‘bullet journal’ voor de paarden. Ik heb voor elke keer dat ik ben geweest een soort mood tracker, waar ik dan elke keer in zet hoe het ging. Daarnaast heb ik nog maandoelen, trainingsideeën, tips, voor in de les, etc. Ik zal vanavond wat foto’s maken :D

Ohh een copper journal, dat is gaaf! Ik heb een roze, maar die gebruik ik nu niet meer en heb onderhand al allemaal losse pagina’s er in gezet dus hij is erg lelijk geworden. Ik wil het wel weer oppakken, maar dan een hele simpele versie zodat ik niet veel tijd eraan hoef te besteden :')

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:17

Die koperen (en ook zilveren en gouden) zin te krijgen bij mylovelynotebook.nl
Fijne webshop!

Ik ben naast mijn bujo ook begonnen aan een kookboekje waar ik eigen recepten en recepten die ik erg lekker vind kan bundelen. Ik werk wel op dezelfde manier als in mijn bujo en labjournaal B-)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:26

Graag gerpiegorp

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 20:17

Dit is mijn trainingstracker (waar teveel hokjes zitten tussen 1 en de maanden :')) Hier hou ik bij hoe het rijden/longeren/buitenrit etc ging en ik zet mijn lessen er ook in zodat ik kan zien wanneer ik les heb gehad. Bladzijde is inderdaad gesnaaid uit m'n Leuchtturm :D
Afbeelding

Dit is hoe ik het ongeveer op schrijf hoe het rijden ging. Ik schrijf wat goed en minder goed ging, als ik niet zoveel goede dingen heb dan banketstaaf ik gewoon wat onzinnige dingen erbij (zoals het kauwen) zodat ik toch veel positieve dingen heb en dan word ik niet zo negatief met een smoes als 'er ging echt niks goed vandaag'. Ik doe het nu iets minder vaak het opschrijven, eerst deed ik het elke keer, maar nu niet meer.
Afbeelding

Dit zijn mijn oktoberdoelen. Momenteel heel laagdrempelig, ik ben vooral met de basis bezig en vanaf januari wil ik het vanuit daar meer oppakken.

Afbeelding

Cabelona, een kookboek is ook een leuk idee! Het is dat ik zelf nauwelijks in de keuken sta, want ik vind dat soort dingen heel leuk om te doen :+

Ik heb ondertussen wel besloten dat ik mijn aftandse bullet journal nu ga gebruiken als schoolhulp (dus wat ik moet leren, hoe te doen, hoofdstukken samenvatten etc) totdat hij vol is en dan ga ik weer 'officieel' verder :D

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 20:59

Bedankt voor je foto's.
Heb ik zeker wat aan.

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 00:47

Wat handig gerpiegorp!
Ik ga deze maand een kilometer tracker maken want ik vind dat we meer moeten rijden (ben alleen kreupel dus wordt het volgende maand).

Aangezien ik iets te veel van het studentenleven heb genoten tot nu toe, een gezonde maand :+.
Afbeelding

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:37

Afbeelding

Een voorbeeldje van mijn kookboek.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:50

Ik zal ook nog wat van mijn november-spreads laten zien :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:55

Oh ik vind jouw trackers en sudoku leuk. Dat ga ik onthouden!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 22:10

Ik gooi er even een fotobommetje in van mijn oktober en een stukje november:

Afbeelding
Doodle Challenge oktober

Afbeelding

Inktober:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Start november

Afbeelding
Afbeelding

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 16:31

Mijn weekly voor komende week. De brushpennen uitgeprobeerd. Eerst op een boterhamzakje gekleurd, met min waterbrush doorheen gegaan en over de pagina gelegd. Drukt niet door in mijn nuuna, zelfs geen ghosting op deze manier.

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 18:14

Zo veel creativiteit! <3

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 19:20

@Mamamiesje wauw wat is die doodle challenge gaaf gelukt zeg!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 21:59

Wauw jullie zijn een stuk creatiever dan mij

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 22:45

Gaaf allemaal zeg!!
De koperen/copper Leuchtturm ben ik van plan bij penstore.nl te bestellen, vanwege hun geweldige service bij mijn vorige bestelling probeer ik zo veel mogelijk bij hun te halen :D

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 22:46

Yentaah, die sudoku :)).

Wauw, vet leuk. Doodle challenge en inktober <3.

Super gaaf Cabelona!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 00:38

Wauw ik heb echt super veel inspiratie gehaald uit dit topic :D Ik ben zelf nog maar pas bezig met een BuJo, ik heb vorige week eentje gekocht. Ik gebruik hem niet echt waarvoor hij dient, voor de moment hou ik vooral bij wat ik eet om daar een duidelijk overzicht van te krijgen (en ineens te beseffen hoe ongezond ik eigenlijk toch nog eet....) verder heb ik wel een habit tracker gemaakt. Ik ben ook 0,0 creatief maar haal veel ideeën van anderen hun kunstwerken. Ik ga nu lekker meelezen in het topic, vind het erg leuk om te zien en te doen en ik ben heel benieuwd of ik het ga volhouden!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 16:39

Ik heb eindelijk eens de zin gehad om foto's te maken :+
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:50

Ik vind jouw creaties zo leuk <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:49

Ik heb mijzelf zojuist een Rhodia 'webbie' cadeau gedaan, voor 2018. Zo heb ik nog even de tijd om nieuwe ontwerpen te testen in mijn huidige bujo, zodat ik mijn 'mooie' (lees: oersaai zwarte) webbie straks meteen goed kan beginnen :D Zijn er al meer enthausiastelingen bezig daarmee?

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:16

Met 2018? Ik vloei gewoon door, en ja-ik heb de weekly tot week 16 lopen, alleen de daadwerkelijke invulling is pas tot week 5 af :)