LittleWillow schreef:Hier zijn mijn creaties van deze week: [ [url=m/m8pZEe.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/VCtXJh.jpg]Afbeelding[/url] ]Prachtig zeg! vooral de tuin.
Mijn tuin:Had hem begin van de week al bijna af maar moest nog een klein stukje dus heb dat net maar ff snel gedaan (ben er niet helemaal tevreden over)
Nou ik wilde de golfjes nog af maken maar ik vind het geen leuke plaat, ben er dus maar mee gestopt en ik ga vandaag even aan de 2 van deze week. Die lijken me leuker
pizza64 schreef:LittleWillow schreef:Hier zijn mijn creaties van deze week: [ [url=m/m8pZEe.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/VCtXJh.jpg]Afbeelding[/url] ]Prachtig zeg! vooral de tuin.Dank je De tuin met de zwarte achtergrond vind ik erg goed gevonden, mooi hoor!
Jongens, er gaat een wonder gebeuren..ik heb om half 9 de nieuwe kleurplaten al gekozen WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK 101.2. en iedereen die suggesties heeft gestuurd, bedankt
Oeh, mooi op tijd! Kan ik weer beginnen met bedenken of ik realistisch of willekeurige kleuren ga gebruiken