(geen idee op wat voor dag die vallen enzo hoor, ik zeg maar wat)

Leuk, jouw veulentjes, allebei. Wat een stelten hebben die. En wat Pluizebol zegt, vaak weet je als tekenaar zelf precies wat er mis mee is omdat het niet is wat je voor ogen hebt, maar zien anderen dat helemaal niet en valt het meestal dus wel mee uiteindelijk. Ik zie er ook niks mis mee hoor

Beentjes in ander perspectief dan zijkant zijn altijd superlastig maar gaat jou toch prima af.
Pluizebolpum, ik denk dat "mijn" paardje en jouw vz paardje elkaar wel wat kunnen leren inderdaad

Levert wel interessante foto's op denk ik (mijn fantasie slaat meteen op hol hoor

Licor 43 is mooi gelukt, knap vind ik dat zulke snelle schetsen met pen. Altijd ook leuk te horen waar je je inspiratie vandaan haalt. Ik vind ook je Silence prachtig. Mooie sfeer zo, paardjes in de mist, perfect neergezet. En tof dat je nog wat zonsverduistering gezien hebt, die was ik toen glad vergeten, we vonden het al zo grauw grijs en donker die ochtend

Bij je Hippie Horse moest ik even 3 keer kijken maar toen ik m door had, ik vind hem tof, mooie blik in het oog

Yvanna, ik vind hem ook wel mooi gelukt met die kleuren die je had, die digitale. niks mis mee.
Die met ecoline vind ik toch ook mooi gelukt. Ik ben dol op felle kleurtjes in tekeningen

Annika, gaat wel lekker zo he, met oefenen

Bimmerd, beterschap allereerst. Knap dat je dan toch zulks op papier/scherm krijgt

Ik vind je cartoonschetsje erg leuk, leuke pose. En de manen en staart passen er juist wel bij.
Je digitale werk vind ik prachtig. Heeft veel uitstraling. Geeft ook wat weer van hoe je jezelf voelt.
Goed gelukt, en leuk om verschillende stijlen te zien.
KimL86, Leuk dat je het ras erin herkent. Doe ik niet altijd speciaal mijn best voor, maar hangt van de referentie af natuurlijk

Jouwe vind ik wel mooie sfeer, knap voor een eerste werk. Mooie kleur en achtergrond ook. Lijkt me toch moeilijk, op een tablet tekenen. (heb het eerlijk gezegd nooit geprobeerd ook, maar doe het je toch niet zo na

Zo, ben weer bij met mijn reactierondje, vind ik toch altijd wel leuk om even te doen

Ik moet nog aan vandaag beginnen, dus die zet ik er vanavond wel op denk ik. Uberhaupt nog gaan bedenken wat nu weer te maken....