Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
op naar de volgende
Citaat:Wat heb ik een warme voeten gehad deze week. Ik heb ze alleen aan op het werk en aangezien ik halve dagen werk kon ik ze meer dan een keer aan. Iedereen vindt ze super mooi gebreid en ze passen perfect, alsof ze ervoor gemaakt zijn...!!!
Ik ga zo naar je oorwarmer site kijken en dan hoor je het donderdag. Mocht je zin hebben om nog meer sokken te breien dan houd ik me warm! aanbevolen. De sokken betaal ik je gewoon hoor. Ik neem donderdag wel geld mee.
Fijne week en tot dan, groetjes,
maar het zal toch écht even moeten wachten. Ligt namelijk een leuke rekening van de belasting
. Nog een poging ondernomen om manlief te vermurwen maar die trapte er niet in
. Meestal lukt het wel. Nou ja, ik kan nog een paar grijze kousen breien maar pas ná mijn vaders sokken en de quilt! Die moeten af zijn met kerst. Vanavond maar eens een stuk breien. Wil eigenlijk vandaag het beengedeelte afhebben; nog 30 naalden van 68 steken én er komt een leuke film straks. Moet te doen zijn
. Dat leuke/spannende boek moet dus ook even wachten. Hoewel, dat kan wel onder het
.......
. Superfijn! Probleem is alleen dat ik het niet nut ben met dat dierenspul
. Er blijft werkelijks niet liggen hier op tafel als het niet zwaar genoeg is
.
. Nou moest ik die vogel te pakken zien te krijgen en natuurlijk wilde hij zijn prooi niet afstaan
. Gelukkig voor mij leefde het vogeltje niet meer, maar toch....... ankem schreef:Breien staat hier even op een laag pitje, want ik ben sneeuwvlokken aan het haken.
Die kleintjes zijn erg eenvoudig en gaan supersnel. Ik zal ze straks in een suikerbadje doen om ze op te stijven.
http://94.100.116.166/1448750001-144880 ... _8hp9.jpeg
. Heb ik het beengedeelte af, de hiel versterkt gebreid (lastig terwijl je ondertussen een leuke film zit te kijken!), nou ja, dan het hielkapje ook nog maar. Is het hielhapje klaar, heb ik 2 steken te veel
. Terwijl ik had opgeschreven hoe de verdeling van het aantal steken moest zijn (11-12-11). Ja, lekker dan, ik heb tot 11 steken gebreid en toen begonnen met de hielkap. En ik had dus tot 12 steken moeten breien...... Uitgehaald want ik wil wel 2 gelijke sokken hebben! Lekker lastig als je een versterkte hiel breit dus daar moest ik voor de 2e keer weer een steek ophalen.
. Stomme hond ook! Zij wordt zo vaak gewassen door de kat dat zij er nu toch wel aan gewend zou moeten zijn. Morgen maar weer verder met de hielkap, ga nu
. Het lijkt me sowieso moeilijk om af te laten glijden..... Ik heb werkelijk geen idee waar deze foto genomen is, maar ik vind het wel geinig!
. Had net de bonte was klaar, lagen nog 2 witte wassen en het beddengoed. Deur wilde niet meer open! Na veel moeite toch gelukt. Wel meteen een andere besteld, maar ja, levertijd 1-3 dagen NADAT de bestelling is opgehaald door het transportbedrijf
. Het zou dus wel begin volgende week kunnen worden, dinsdag of woensdag. Daar kwam ik dus pas vanmorgen achter toen ik ze belde. Fijn. Gelukkig wil mijn moeder wel de witte was voor me wegwerken dus dan heb ik morgen weer mijn grote handdoeken terug.
. Welk niveau wordt je geprikt? Ik had altijd C6-C7 maar dat kan nu dus niet meer omdat ze die tussenwervelschijf eruit gehaald hebben.....
ach ja het word verslavend al dat geprik ik hoop wel dat deze plek langer helpt dan ben ik al een heel gelukkig mens en kan ik weer wat meer, daar is echt de pijnlijkste plek 
. Moest daarna wel 2 uur plat blijven liggen en ik ben 1x niet goed geworden tijdens het prikken. Goede timing: naald zat in de tussenwervelschijf dus ik mocht absoluut niet bewegen. Arts vloeistof iets sneller ingespoten toen ik vertelde dat ik niet goed werd. Meteen een verpleegkundige die mijn hoofd stil hield, daarna meteen op mijn zij gelegd, zuurstof erbij, en toen was het snel over.
geworden, dat ik het nu zat was en wilde hebben dat ze die machine nou eens goed repareerden!!!! Weer dezelfde monteur erbij; kreeg ik de schuld omdat er een beugel van mijn bh in zou zitten! Gekke Gerrit zeker
. Die zou ik heus wel missen hoor! Uiteindelijk heeft hij toen de machine uit elkaar gehaald, bleek er een sleutel (!) in te zitten. Zou ook van ons zijn. Maar wij misten geen sleutel dus die is er in de fabriek als extraatje in gestopt. Daarna geen last meer gehad van de wasribben. patpen schreef:En toch vraag ik me dan af: hoe draai je je werk om als je naald af is. Het lijkt me sowieso moeilijk om af te laten glijden..... Ik heb werkelijk geen idee waar deze foto genomen is, maar ik vind het wel geinig!

. Vanmiddag carrousel én gewone les gehad. Ben dus lekker moe! Vanmorgen verslapen, wel nog net op tijd op het werk maar heel gehaast. Dus zonder mijn ontbijtje de deur uit (meegenomen voor op het werk hoor!). Even naar huis, naar de manege, 1 1/2 uur rijden, bijna uit het zadel gewipt
dus ik doe niets meer vanavond.... (en ik heb spierpijn
, morgen nog erger???)
. Helaas ten koste van mijn quiltclub maar de nieuwe wasmachine gaat in dit geval voor!