[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:36

_San87_ schreef:
@Dieke_C: Het haar hoort zo :). Dat was vroeger de manier van opsteken, nu nog, overigens. Dus ik ga absoluut geen losse plukjes of haartjes toevoegen, daar die er op de referentie foto ook niet zitten en ik het ook niet mooi vind :). Over de verschillende tinten heb je gelijk, dit heb ik ondertussen ook al veranderd, ik heb er alleen geen foto van :).

Oke, het viel mij alleen op. Maar ik heb natuurlijk de vb foto ook niet gezien. Verder vond ik hem echt prachtig, die uitdrukking! :)) Alleen het haar was dan opeens zo plat.

bellamy97 : Volgensmij had ik het er nog bij gezet, maar ik had het oog al aangepast, alleen geen foto meer van gemaakt. :)

bellamy97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:38

Milan_lover schreef:
Dat heeft ze erbij gezet, dat ze die aangepast heeft maar geen nieuwe foto van heeft...

ik zie het al niet goed gelezen. Dan denk ik ook 50 euro op de onderste ;)
Ik denk die van XMayo 5 euro sorry maar ik vind hem nog niet super mooi gelukt

kapiteintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:04

pff effe bijwerken want heb het niet meer bij gehouden :')

Amberonia: Leuk maar ik zou er nog niks voor geven.
_San87_ : 1. heel leuk 40 tot 45 euro
2. super mooi :) 45 tot 50 euro
XMayo: vind hem nie zo heel mooi maar toch 5 euro. :j

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:54

Pag 47

N_fotografie: Goed gedaan, wel mag de tekening nog wat realistischer, door de 'tekenlijnen' lijkt deze wat stripfiguur-achtig. Goed gewerkt verder met de kleuren! 40 euro.

MarlousNatje: 1ste Erg leuk, alleen nog niet prijswaardig, er missen schaduwen en leven in de ogen. Probeer goed te kijken,verschillende kleuren gebruiken en kijk dan ook naar details. 2de tekening vind ik beter als de eerste maar ook nog niet prijswaardig. Ik geef je als tip om eens een foto van een oog na te tekenen. Deze ogen heb je 'gewoon' getekend. Probeer te kijken naar de glisteringen, vorm en wat er allemaal wel niet rond en om het oog zit.

Licorne: Heel erg goed, de ogen lijken levensecht! Je hebt de kleuren van de kat zelf feller gemaakt, maar dit spreekt me juist erg aan! De achtergrond vind ik niet zo mooi, deze kat had ik graag op zwart papier gezien. Zeker wel 70 euro!

Myou: Goed bezig, verhoudingen kloppen alleen had ik liever meer contrast verschil gezien.. Ik denk dat als jij zo door blijft gaan nog heel wat moois gaat laten zien! 25 euro.

San87: Prachtig! De tekening spreekt me enorm aan, vooral de felle ogen steken mooi uit! De onderkant van de tekening vind ik wel nog iets te veel 'afgehakt' verder toppie! 60 euro!

Assepoester: Geweldig, ontzettend mooi kleurgebruik! kan er verder niets op zeggen, heel erg knap! 150 euro!

Ilovejip: Erg leuk, maar ik mis shaduwen, details en contrast. Probeer hier nog aan te werken en je zult zien dat je tekening vele malen beter wordt en van t papier afspat. Maar hier zou ik nog niet voor geven.

Snne: Bij je tekening zie ik al schitterende werking met contrast, shaduw en glimmertjes. Wat me dan weer opvalt is dat de benen en het hoofd minder aandacht hebben gehad, de benen kloppen volgens mij niet helemaal en het hoofd vind ik nog te simpel. 15 euro

Malenka Wauw, ontzettend knap. je hebt een erg leuke stijl wat mij ontzettend aanspreekt, mooi kleurgebruik, contrastgebruik. 120 euro!

Amy8super: leuk, het oog lijkt wel te groot, maar verder ben je goed op weg, 10 euro

tanec meisje: Ziet er goed uit hoor, vind het een sprekende tekening, al vind ik wel dat er nog teveel 'gekrast' is met de potlood, je ziet de strepen duidelijk. het oog is goed gelukt! 20 euro

Pag 48

kapiteintje: De tekening is te krasserig, ga zitten voor een tekening en neem de tijd. Hier zou ik geengeld aan uitgeven.

Mentjuh: Prachtig! ontzettend mooi gebruik van contrast en shaduw! Deze tekening zou ik zo in mijn kamertje willen hangen! 60 euro De tweede tekening vind ik minder mooi, maar weet hoe moeilijk het is om mensen te tekenen :P 30 euro

Century:Mooi gedaan, vind het erg knap, ik heb eens een bloem proberen te tekenen, dat is niet mijn ding! Zelf zou ik geen geld uitgeven aan een bloem maar vind het zeker wel 20 euro waard

Triscaa: Wauw, prachtig! verhoudingen kloppen volgens ij niet helemaal maar de structuur, contrast en glinsteringen maken dat helemaal goed! 50 euro De kindjes vind ik minder goed gelukt, mis contrast. 10 euro

pag 49

snne Deze vind ik nog wat te ongedetailleerd. Vind t wel een leuke tekening. 15 euro
Zelfde geldt voor de 2de tekening.

Aliesmeijer: 1 woord! Geweldig! Kan hier niets op aanvullen. zeker wel hoger dan 160 euro!

DiekeC: Wat leuk, die eerste heb ik ook getekend! even samenvatting van de drie tekeningen, Ziet er goed uit, je laat verschillende stijlen zien en toch heb je een eigen stijl! 50 euro

Max en max: Niet echt mijn smaak, maar wel erg grappig! 40 euro

malenka: Ontzettend leuk! Zou ik zo in mijn kamer willen hangen. lekker vurig! 50 euro

Pollemaster: Niet mijn smaak, te simpel en er kloppen volgens mij ook dingen niet. Ik zou zelf hier geen geld aan uitgeven.

Amberonia: Leuk bezig, blijf oefenen, let op de contrasten en shaduwen en kijk goed naar het oog. hier zou ik nu nog geen geld voor geven.

San87: Oei, ik begin een zwak te krijgen voor jou werken, weer geweldig zeg! heber niets op aan te merken. Voor beide zal de prijs tussen 150 en 200 euro liggen denk ik.

Dieke C: leuke stijl, ziet er zeker goed uit! 60 euro

xmayo: apart onderwerp, ik mis contrast. ik zou hier gene geld voor geven.

He he.. eindelijk er door heen, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen en het niet al te persoonlijk opvatten.. hahaha!

Hier mijn tekening:

Afbeelding
Pastel krijt, canson mi teintes papier, iets groter dan A3 papier.

Alvast bedankt!!!

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 16:37

----------------------
Blz 49:
:j xMayo: Ik zag jouw topic laatst ook nog, en heb dus ook de voorbeeld foto gezien. De tekening is absoluut niet mijn smaak (ik heb een beetje een angst voor doorlopende wenkbrouwen... :+ ) Maar volgensmij als je andere onderwerpen tekent, zijn er best mensen die er wat voor neer willen tellen.

-----------------------

Blz 50:
Horse_Art : (eeeuhj, die heb ik ook getekend! :)) ) Ik vidn het oog werkelijk waar prachtig! Alleen vind ik het bij de rest van de tekening jammer dat hij zo plat gepoleist is. Daarmee haalt veel van de diepte weg. Een paard is namelijk niet glad maar heeft veel verschillende texturen, let daarop! Wel vind ik het mooi dat je veel verschillende tinten hebt gebruikt. Ga zo door, en stop zéker niet weer met tekenen!
30,-

----------------------

Ik was gister lekker actief met tekenen, en heb er weer eentje af.
Het was al donker, en mijn lamp deed een beetje raar, ik heb dus niet echt precies zitten werken of heel erg verder de tekening zitten uitwerken, maar daar had ik ook helemaal geen zin in. :+ Zolang de tekening maar de kracht van het paard goed uitstraalde was ik blij, en als de kleuren klopten. :)

A3 formaat met pastel. Ik heb er niet zo lang aan gewerkt, een uurtje of 3,5. (eigenlijk moet ik erg nog een achtergrond bij maken, maar dat laat ik even achterwegen.)
Afbeelding
Afbeelding

xMayo

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:00

Dankjullie, had ook niet verwacht hoor, maar ben allang blij dat jullie denken dat hij 5 euro waard is :=
Ik oefen lekker door, teken normaal ook nooit zulk soort dingen. :)

Horse_Art : ik vind de uitdrukking heel gaaf! Mooi gedaan. 35/40,-
DiekeC: Wauw, wat ontzettend gaaf !! Heel mooi gedaan! 60,-

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:36

Kan mijn bericht op pagina 47 niet meer wijzigen, maar de tweede foto die er eerst stond is deze: KLIK

Pagina 47
ILoveJip: Nog niet heel fijn uitgewerkt, maar je bent al wel bezig met de aderen en schaduw, ga zo door!
Snne_: Leuk hoe je de vacht zo glimmend hebt gemaakt en de staart is ook heel mooi! Oefen nog wat op de anatomie!
Malenka: Ik vind jou stijl qua kleurgebruik altijd heel leuk! Anatomisch stoort het een en ander me nog wel, de oren lijken er echt bovenopgeplakt, het rechteroog klopt niet goed met de hoek waar je erop kijkt en hoofd is te smal/lang. Niet een van je beste werken :o €40,- Zie overigens nu je referentiefoto. Achter het halster achter het (voor ons) linker oor, zie je nog wat vacht wat hoger aan het oor eindigt. Het rechteroog zie je inderdaad minder goed dan dat je hebt getekend. Het koppie is wel smal, in je tekening wordt dat denk ik versterkt door het hele scherpe 'jukbeen' aan de rechterkant in jouw tekening. Wie weet heb je er nog wat aan!
Kapiteintje: De lucht is vlekkerig, mogelijk heb je nog wat dingetjes bij willen werken maar niet geheel de juiste kleur gepakt. Wel schattig beeld :)
Amy8super: Vind de anatomie niet zo heel goed. Oog is groot genoeg maar zit niet op de goede plek. Wel heel mooi uitgewerkt, die stipjes, wauw! €25,- ivm formaat
tanec_meisje: Mooi koppie! Oog stoort iets en er mag wat meer diepte in. Goed op weg hoor! €25,-

Pagina 48
Kapiteintje: Foto van de cavia is helaas niet te taxeren. Tips kan je vinden in de openingspost :)
Mentjuh: Geweldige arabier (?), heel mooi contrast. Voor m'n gevoel met weinig lijnen veel gezegd €55,- De vrouw oogt wat futuristisch doordat de ogen niet zo heel erg 'echt' zijn. Moet je maar net van houden, is denk ik heel smaakgevoelig. Technisch wel aardige tekening! €25,-
Century: Vind de afbeelding niet zo boeiend, maar wel heel netjes uitgewerkt €20,-
Trisca: Gaaf hondje!! De rechterkant lijkt wat weg te vallen omdat het oortje daar 'hangt' en er minder haar zit, waarschijnlijk is dat op je referentiefoto ook zo. Dat is het nadeel van van een foto werken ;) €50,- Kinderen vind ik wat minder, ik zou lekker met pastel gaan werken, dat ligt je goed!

Pagina 49
Highwaykind:
Snne_: Bij de eerste dacht ik dat je hem scheef gefotografeerd had, maar aan de randen van je tekening te zien is dat niet het geval.. Vind het toch een beetje een 'eng' paardje, misschien omdat het hoofd niet zo anatomisch is en het oog donkerder mag. Lijf is wel mooi! Tweede zelfde verhaal..
AliesMeijer: Valt geen commentaar op te geven :+ €175,- Zou je het overigens ook met een foto van iemand anders kunnen? Dan ben je binnen! ;)
DiekeC: Mooi kleurgebruik, fijn om naar te kijken. Zou nog iets meer contrast in mogen wat mij betreft €40,- Tweede vind ik wat vreemd maar kan ook komen doordat het paard mij niet aanspreekt (ramsneus, vreemd voorbrenghoofdstel etc :+) Derder weer mooi kleurgebruik! Oog mag wat zwarter zodat het ook wat groter oogt. En lacht jou paard altijd? Hihi mondhoeken mogen wat minder naar boven eindigen €35,-
Max_en_Max: Aparte stijl, hou ik persoonlijk niet zo van. Heb je meer werkjes gemaakt al? €20,-
Malenka: Weer de kleuren die me aanspreken :) Ook leuk hoe je tot dit resultaat bent gekomen. Ben helemaal weg van het witte stipje in het oog en in het neusgat, dat ga ik ook eens proberen := €250,-
Pollemaster: Niet heel erg bijzonder (zie in het atelier waar ik schilder al zoveel landschapjes voorbij komen dat iets er echt moet uitspringen :+), wel fijn dat je kan schilderen op dit moment!
_San87_: Grappig, maar doordat er weinig schaduw in het gezicht zit oogt het wat 'makkelijk'. Hand vind ik wel heel mooi uitgewerkt, die zijn moeilijk! €40,- Tweede vind ik echt geweldig _/-\o_ Het karakter van het paard straalt er vanaf. Had graag bij jou een tekening besteld maar ik wil het eerst zelf eens proberen :+ €75,- (omdat er zoveel wordt aangeboden is het niet realistisch om er een hele hoge prijs aan te hangen helaas. Schilder je ook wel eens? Dan kan je de prijs vaak een heel eind omhoog gooien!)
DiekeC: Losse en speelse zie je zeker terug in je werk! Erg mooi kleurgebruik. Hoofdstel doet helaas afbreuk aan je tekening.. €45,- Van de tweede ben ik benieuwd naar een update ivm het oog. Ook is het zonde dat hij net z'n oor naar achter heeft, ziet er wat vreemd uit. Technisch wel goed! €30,-
xMayo: Grappige tekening! Het is niet echt een commercieel onderwerp dus lastig om er een prijskaartje aan te hangen. Wat de gek ervoor geeft! :)

Pagina 50
Horse_Art: Pastel ligt je wel! Mooie kleuren vooral op de hals. Verder was een andere referentiefoto misschien mooier geweest, vind dit standpunt wat vreemd. Z'n voorhoofd oogt ook wat breed. Wat losse haartjes (bijv. aan de rand van het oor) maakt het helemaal af! €40,-
DiekeC: Lekker wild! Heeft iets weg van mijn pony :+ Het grijs van de neus had wat meer door mogen lopen naar boven. Vind het contrast wel heel mooi om naar te kijken €50,-

Tamara de Lempicka - Femme a Colombe

ORIGINEEL

50 x 100 cm
Olie op linnen

Afbeelding

[UK] [SCH] Tamara de Lempicka

Caravaggio - Doubting Thomas

ORIGINEEL

107 x 146 cm
Olie op linnen
2 jaar mee bezig geweest

Afbeelding
Afbeelding

De eerste foto is iets lichter in real life en er zit een lichtstraal in..

Oja, en een ATC ([UK] [CENTRAAL] ATC ruiltopic.)
6,4 x 8,9 cm
Olie op papier
Afbeelding

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:57

Ik zal ook eens wat taxeren. Ik taxeer op de prijs die ik er zelf aan uit zou willen geven, als student.

pagina 47:
Amberonia: E 3,-
Joey-lover: als het mijn paard zou zijn E 50,-. Erg mooi.
Drafbalk: E 15,-. Ik vind hem prachtig maar nog wat kaal.
Amberonia: moeilijk, geen idee eigenlijk. Niet mijn stijl dus ook moeilijk te taxeren.

Pagina 48:
Darwin: ik zie alleen de onderste en die zie ik heel klein, maar ik denk (zonder lijst) E 50,- voor mij.
Stitch: als ik van auto's zou houden E 5,- ofzo
Diekec: als het mijn paard zou zijn E 30,-
Hanne: niets
Mentjuh: E 10,-
diekec: niets
N_fotografie: als het mijn hond zou zijn E 15,-
MarloesNatje: nog niets :)
Licorne: indien mijn kat, E 25,-
Myou: indien mijn paard, E 20,-

Later ga ik wel verder.
Ik besef me dat ik vrij laag taxeer in verhouding tot de anderen, maar dat is dus wat ík eraan uit zou geven.

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 15:52

Sheran,dat kost alleen het hout al. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:19

@Assepoetster, wat een compliment zeg :@. Ik schilder wel ja, maar dan met name aquarel en ik heb me in olieverf en acryl e.d. nog niet zo verdiept, vooral ook omdat ik op mijn kamer geen ruimte heb om een schilderij op doek mooi neer te zetten (ik heb wel een schildersezel, dat dan weer wel _O- ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:30

Wel leuk om hier ook weer eens iets te plaatsen, en ach nu ik toch net eentje af heb. ;) Mijn taxaties volgen zo direct!

Pastel op 40 x 40.

Afbeelding

Pag. 48

Mentjuh
20 euro
de tweede vind ik iets minder maar dat is persoonlijke smaak denk ik. 15 euro

Century
15 euro, wat mij betreft mag er nog wat meer kleur/leven in!

Trisca
35/40 euro, mooi gedaan!
De tweede 15 euro, ik mis wat contrast, dat mag wat mij betreft wat meer zijn. :)

Pag. 49

Snne_
10 euro. Goed begin! De eerste vind ik het beste, met de lichtinval Dat mis ik bij de tweede. :)

AliesMeijer
Wow! Sowieso wel 100 euro

DiekeC
20 euro

Max_en_Max
Apart! Grappig. 20 euro?

Malenka
40 euro

PolleMaster
10 euro

_San87_
20/25 euro
40/45 euro mooi hoor!

DiekeC
30 euro
15 euro

Pag 50
Horse_Art
Qua inkleuren heel erg leuk, alleen vind ik hem wat uit verhouding. 25 euro.

DiekeC
Aparte stijl, 20/25 euro

Assepoetster
De eerste is niet mijn smaak, heb ik totaal geen idee wat ik zou moeten taxeren!
De tweede echt geweldig! Paar honderd euro?
De derde, heel mooi, gezien het kleine formaat heb ik geen idee wat te taxeren.

kapiteintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 13:23

Horse_Art
Leuk ingekleurd 30 euro.

DiekeC
Super stoer 30/40 euro

Assepoetster
De eerste is niet echt mijn smaak geen idee wat ik zou moeten taxeren.
De tweede echt super gewoon ehm paar honderdjes toch wel!
De derde, heel mooi ehm 30/40 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 13:51

En nu even zelf taxeren kapiteintje ipv mijn tekst over te nemen. :+

Sorry voor mijn korte commentaar trouwens, ik hing gisteravond op de bank met laptop en een buik die op ontploffen stond van een wokrestaurant en dat was niet ideaal om lange stukken te gaan typen. :')

tanec_meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 16:02

Hier weer wat werkjes van mij :)

Grafiet op A4 formaat
Afbeelding

Grafiet op A3 formaat (slechte foto ivm het licht)
Afbeelding

Pastel op A3 formaat (slechte foto, zal al in n lijst hier, ook niet netjes recht van boven genomen zie ik nu :P)
Afbeelding

Taxaties

Mentjuh: Super mooi! Vooral het paard! A4 € 35,- en A3 € 50,-
Century: Mooi getekend, maar komt wat flets over, alsof het niet helemaal dekt op het donkere papier? € 25,-
trisca: Prachtig dat hondje! € 50,- Kindjes staan er zeker ook mooi op. € 35,-
Snne_: Goed op weg! Beide rond de € 10,-
AliesMeijer: Jeeeeej wat een werk zeg! Levensecht! € 100,-
DiekeC: Het lijkt alsof je bij alle 3 dezelfde kleurcombinaties gebruikt hebt, ik vind de kleuren wel mooi maar net niet 'echt' ofzo, weet niet wat ik zie. Vind nr. 3 het mooist! Mooie eigen stijl. 1. € 30,- 2. € 40,-
3. € 50,-
Max_en_Max: Erg origineel, doet me denken aan zo'n paardje in de draaimolen haha! € 25,-
Malenka: Knap om zo uit het niks iets te maken, vind hem goed gelukt. € 45,-

Later meer! Ben al 2 keer opnieuw begonnen omdat ik per ongeluk ergens op klikte :+

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 12:36

tanec_meisje:

wow die uitdrukking van die hond, echt super mooi! als het mijn eigen hond zou zijn E25,-
dat paard ook super sterke uitdrukking in zijn ogen! E35,-
de koe spreekt mij niet zo aan, maar wel een leuke stijl E30,-

acryl verf op a4 gekleurd papier
Afbeelding

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 14:45

Is er eigenlijk een norm van hoeveel taxaties je moet plaatsen voordat je zelf een werk mag plaatsen? Het verbaasd me soms hoe weinig moeite sommige mensen doen om wat pagina's te taxeren, haalt de lol er een beetje af..

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 14:47

Assepoester, die is er niet echt geloof ik (OP geeft alleen aan dat het gewaardeerd wordt). Heb zelf een een tijd niet gepost hier, maar als ik taxeer acht ik mezelf vrij om degenen waarvan ik vind dat ze echt te weinig moeite doen, over te slaan. :+

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 14:50

Wuis schreef:
En nu even zelf taxeren kapiteintje ipv mijn tekst over te nemen. :+

Net zoals dit voorbeeld.. Maar 3 taxaties en dan ook nog eens vrijwel geheel overgenomen van Wuis.. Toch te sneu voor woorden?

Elanor; dat is idd een goede, maar ik let bij het taxeren eigenlijk niet op wat anderen hebben getaxeerd, vind het vanzelfsprekend dat iedereen dat behoort te doen..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:28

Elanor schreef:
Assepoester, die is er niet echt geloof ik (OP geeft alleen aan dat het gewaardeerd wordt). Heb zelf een een tijd niet gepost hier, maar als ik taxeer acht ik mezelf vrij om degenen waarvan ik vind dat ze echt te weinig moeite doen, over te slaan. :+

Ik doe dat laatste ook :). Ik taxeer alleen de mensen die zelf ook de moeite nemen :).

kapiteintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 22:04

sorry wuis maar dat doe ik niet mischien zelfde meningen? :o

kapiteintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 22:12

tanec_meisje : de eerste vind ik heel mooi hij kijkt je echt aan tussen de 30, 40 euro?
de tweede grappig lijkt me wel moeilijk met zo'n houding haha ehm 20 30 euro?
de derde wat ik hier leuk aan vind is dat hij zacht is en niet zo scherp dat spreekt mij ook wel aan;) tussen de 35 40 euro ?

Snne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 17:38

Pagina 49:
AliesMeijer: heel mooi, dat hoofd komt ook echt mooi naar voren. vind alleen het zwarte stuk van de haren nog niet helemaal af lijken. €100,-
DiekeC: 1e volgens mij is het linker neusgat voor ons wat te klein €35,- 2e vind de hals iets te streperig €20,- 3e ook bij deze vind k het neusgat wat klein ogen €20,-
Max_en_Max: vind hem heel kunstzinnig, zou hem zo wel in huis willen hebben. €40,-
Malenka: Leuk dat het paard zo uit de achtergrond komt. vind alleen de zwarte lijnen boven de manen iets te veel. €38,-
PolleMaster: mooi kleurgebruik. €20,-
Amberonia: leuk begin.
_San87_: 1e leuk, alleen vind het nek een beetje te scheef, maar kan ook door het truitje komen. €35,- 2e heel echt, vind het alleen jammer dat het op sommige plekken korrelig is en je de achtergrond er nog doorheen ziet. €40,-
DiekeC: 1e naar mijn idee heeft hij een te kort hoofd en te lange oren. €30,- 2e vind de hals heel mooi. stoor me wel aan het oog maar die heb je veranderd, zoals je zelf al zegt. €32,-
xMayo: Leuk begin, mag nog wel wat meer diepte in. €5,-

Pagina 50:
Horse_Art: niks op aan te merken. €35,-
DiekeC: Leuke stijl, met lekker veel glans. €40,-
Assepoetster: 1e vind dat haar hoofd iets naar links mag. €50,- 2e wauw, €170,- 3e toch mooi gedetailleerd op zo'n formaat €15,-
Wuis: mooie zachte kleuren. €35,-
tanec_meisje: 1e kijk een beetje raar tegen zijn kin aan €15,- 2e schaduw van de kaak vind ik te nep in verhouding met de rest €30,- 3e de oren vind ik jammer genoeg iets te slordig, kan ook door de slechte foto komen €20,-
Max_en_Max: leuke stijl weer. €35,-

Soft pastel, op Canson Mi-Teintes papier, A3 formaat.
Afbeelding

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 17:40

Leuk, maar het oog en de kaak kloppen volgensmij niet helemaal ;)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:13

Horse_art : wow mooi, E45,-
DiekeC : E55,-
Assepoetster : ik heb géén idee wat ik moet taxeren, die 2e doet me denken aan zo'n oude stijl
wuis: heel mooi kleur gebruik E40,-
tanec_meisje : staat een paar posts terug
Snne_ : mooi, ik zou er E15-20 voor geven

ietsje groter dan A4, gekleurd papier met álle soorten verf (water-, acryl, enz..), ong 1,75 uurtje werk
Afbeelding

edit; de glimmering bij de staart is water dat geknoeid was

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:11

@Horse_Art: €65,- De hals zou ik persoonlijk wat meer laten 'vervagen'. Verder erg leuk. :)

@DiekeC: 75,-

@Assepoetster: :oo :oo 1) €250,- 2) 800,- 3)7,50 Allemaal weer onwijs prachtig gedaan,
vooral het tweede schilderij vind ik erg bijzonder gemaakt. _/-\o_

@Wuis: €70,- Weer erg mooie details. :)

@tanec_meisje: 1) €35,- 2) 45,- 3) €35,- @Max_en_Max: €30,-

@Snne_: €20,- De verhoudingen kloppen niet helemaal, verder zou ik ook iets meer schaduwen aanbrengen.
Met wat oefenen gaat dat zeker lukken! :)

@Max_en_Max: €10,- Ik vind je nog steeds een erg leuke stijl hebben.
Maar ik zou zelf deze tekening iets meer verder uitgewerkt hebben. De achtergrond vind ik nu er de aandacht trekken.