Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheytjuh schreef:Oef, ik heb al heel wat leuke pakketten gezien om te bestellen zodra deze bijna af is, wauwie ! Bedankt voor de sites !![]()
klinkt leuk Margriet, wat moet ik me daarbij voorstellen, zo'n geboortelap ?
joey_lover schreef:@ Spotless, een dingetje dat ik niet begreep: jij zegt dat je in ieder geval met je naald in 1x naar de volgende steek moet kunnen komen. Wat bedoel je daar precies mee? Je kan, als het draad lang genoeg is, toch met je naald bij alle steken komen?
Keandra schreef:Hey
ik heb een paar vraagjes voor de mensen die al met heavenandearthdesign.com patronen besteld hebben.
Moeten die patronen op 7.2 draads aida stof? of is 5 draads ook goed (dan wordt het groter dat weet ik)?
Je kunt het maken op elke stof die je wilt. Dus 5 draads is ook goed
Hij krijg je die patronen? gewoon in pdf, zelf afdrukken. Is geen probleem, maar is dit dan a4 formaat?
Je krijgt de atronen in PDF en moet die dan zelf uitprinten. Het is dan gewoon A4 ja. Je kunt ze ook laten bezorgen, maar ik weet niet hoeveel dat extra kost (ivm buitenland).
Hoe weet je de kleurverschillen? is dit met symbolen aangeduid per vakje?
Elke kleur heeft een ander symbool. En dit is dus per vakje aangeduid. Je krijgt er een lijst met symbolen bij.
Hoe weet je welke kleuren en hoeveel je moet aankopen? want als je met 7 draad of met 5 draads aida stof werkt zal het toch wel een groot verschil maken denk ik.
Op internet staan ergens tabellen met hoeveel kruisjes je kunt doen op welke grootte stof. Hiermee kun je dan omrekenen (je krijgt erbij hoeveel kruisjes per kleur er gedaan moeten worden
Ik ben aan het twijfelen om via die site (nu de patronen in aanbieding zijn) enkele patronen te bestellen van Josephine Wall en Laurie Prindle (heeft vele hele mooie patronen met paarden, echt keimooi)
[b]dat zijn inderdaad super mooie patronen. Denk er wel aan dat er in die van j.wall veel kleurveranderingen zitten. Die van prindle heb ik nog niet gemaakt, en weet ik dus niets over.[/b]
grts en bedankt
Sofie
Keandra schreef:Moeten die patronen op 7.2 draads aida stof? of is 5 draads ook goed (dan wordt het groter dat weet ik)?
Citaat:Hoe weet je welke kleuren en hoeveel je moet aankopen? want als je met 7 draad of met 5 draads aida stof werkt zal het toch wel een groot verschil maken denk ik.