Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Hier heb ik morgen een privé afspraak voor inlijsten. Dan kies ik ook voor ontspiegeld glas. Wel heerlijk, een uur de winkel voor mezelfAlleen nu heb ik niks nodig
oji schreef:Ik heb een paar echte antieke kunstwerken (pentekeningen van GHG von Brucken Fock en een pastel van GJ Staller) achter museum glas zitten, en mijn eigen freubels achter IKEA lijsten en passe partout...en ik moet zeggen, het is een wereld van verschil. Tegen de tijd dat ik mijn eigen freubels goed genoeg vind, het is zeker het geld waard om het achter museum glas in te lijsten.
On line snap ik dat het lastig is, maar ooit komt er een eind aan deze corona ellende en kun je gewoon met je kunstwerken ergens gaan kijken. Jouw kunstwerken zijn het zeker waard om mooi ingelijst te worden San!!!!!!
Selina schreef:Ja mijn katje ligt nu bij de tekenzaak. Wel echt heerlijk hoor, een uur een tekenwinkel voor jezelfBruine lijst gekozen met offwhite passe partout. En meteen wat PanPastel kleuren gekocht. Heb me ingehouden
horsiegek schreef:Ah zo mooi San!
Hey! Volgens mij hebben we dezelfde alpaca nagetekend, of ze lijken gewoon heel erg veel op elkaar. Zo fluffy!
Ik ga vandaag weer beginnen aan een nieuw tekenprojectje, tijdje stil gelegen. Ik doe binnenkort ook even een comment-post voor iedereen
horsiegek schreef:Ja echt prachtig! Het is wel een andere zie ik, "mijne" is een stuk donkerder en heeft een andere blik.
Vraagje tussendoor, welke puntenslijper gebruiken jullie? Ik ben aan het oriënteren op een automatische puntenslijper. Heb nu al bij 3 van mijn Derwent potloden gehad dat na slijpen blijkt dat het kleurstaafje gebroken is. Weet niet of dat een productiefout is of dat het komt door handmatig slijpen, doe het altijd wel voorzichtig... Maar misschien dan een goede automatische slijper toch beter is.
Seven schreef:Zooo herkenbaar Ayasha
Heb ontzettend veel onafgemaakt eigen werk liggen
Oei pointy fingers, ik als veeld denker zie het helemaal voor me. Kan een heftig schilderij zijn