Nog weinig tijd over idd, maar dat komt zeker wel. Voorspelling is over paar weken als manlief weer gaat werken en Wout slaapt.
pien_2010
Geplaatst: 04-08-20 21:59
Talietjuh schreef:
Nog weinig tijd over idd, maar dat komt zeker wel. Voorspelling is over paar weken als manlief weer gaat werken en Wout slaapt.
Neem je tijd. Vergis je niet. Je leven is enorm veranderd, je lichaam is nog helemaal in het begin stadium van ontzwangeren dus je hormonen zijn nog niet in evenwicht . Streep komt wel weer als de tijd daar is.
Überhaupt als je een kindje hebt, wil je eigenlijk niet denken hoe die later allemaal in de problemen kunnen komen, dus wie weet wordt iedereen ineens wel heel erg verantwoordelijk in het verhaal, als Wout over een jaar of 4 naar school gaat en TS weer tijd krijgt om te schrijven
Anoniem
Geplaatst: 07-08-20 19:41
Na een hele dag rijden besluiten we weer op de camping in Zwitserland te overnachten. De auto van Jeff heeft wel extra water nodig met dit warme weer. Het is nog maar de vraag of we de hele reis naar Nederland gaan halen met deze auto.
"Wat denk je dat het is?" vraag ik aan Jeff, nadat we de tent opgezet hebben.
Jeff veegt het zweet van zijn gezicht en mompelt; "hopelijk geen lekke koppakking."
Ik bedenk dat mijn vader zijn auto, dit ook heeft gehad en ineens kom ik tot het besef dat ik, mijn ouders helemaal vergeten ben, nog te bellen! Gauw pak ik mijn telefoon erbij.
12 gemiste oproepen..
"Streep, help je mij even met de tent." vraagt Jeff, terwijl ik nog naar de telefoon sta te staren.
"Ja, 1 moment," zeg ik terwijl ik naar een rustig plekje loop.
Ik zie nog net, dat Jeff een beetje geïrriteerd kijkt.
Hopelijk reageren mijn ouders niet te bezorgd. Ik toets hun nummer in en voel toch wel een knoop in mijn maag.
De telefoon gaat over.
Zal ik mijn ouders ook over mijn relatie met Jeff vertellen?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-08-20 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt