Roosje; ik heb vorig jaar voor mn verjaardag 2 dezelfde kleurboeken gekregen haha, je mag er eentje hebben als je wil? Het is het eerste enige echte kleurboek voor volwassenen. Heb er nog niks in gekleurd.
Leuk! Dat dieren kleurboek heb ik ook gezien, mooie platen! alleen jammer dat ze een beetje klein zijn en dat er tekst bij staat, daarom heb ik hem laten liggen.
Lisette0
Geplaatst: 04-08-15 11:31
X
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 22-12-24 01:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Keell94
Geplaatst: 04-08-15 11:34
Ook weer even 4 platen gekleurd op vakantie. Over de eerste 2 ben ik best tevreden. De laatste absoluut niet. Had ik me hoofd welke kleuren ik wilde gebruiken en hij is totaal niet geworden zoals ik gehoopt had maargoed
Lisette0
Geplaatst: 04-08-15 11:36
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 22-12-24 01:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh die eerste is mooi zeg!! Zit mooi diepte in door verschillend kleurgebruik en de helderheid van de kleuren.
Roosje01
Geplaatst: 04-08-15 17:29
Mijn kleurboek die ik van missy heb gekregen is aangekomen. Ben echt super blij ermee zelfs een lief briefje erbij gehad. Ben vandaag vrij dus ik ga vanavond lekker kleuren!
Is het het waard om een kleurboek te kopen? Vind ze erg prijzig (tussen de 12 en 18 euro heb ik ze gezien) en ben nou niet echt volwassene maar dat maakt niet uit Mams vind het geldverspilling maar kleuren is toch wel iets wat ik het liefste doe, samen met mislukte dingen tekenen Wel heb ik een klein kaartenkleurboekje waar ik eens een foto van zal laten zien
Action heeft hele leuke kleurboeken,ook mandala's. voor onder de 2 euro heb je leuke boeken en best veel keus. platen die ik niet leuk vind sla ik gewoon over.
Mijn tekenen ligt helemaal stil! 4 aug zijn we trotse ouders geworden van onze mooie meid Bente! Op dit moment laatste dagje ziekenhuis om 09.00 mogen we naar huis!