Als ik eerlijk ben zie ik wel wat verbetering in mijn tekeningen

Later vannavond mijn reactie rondje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik volg nog altijd, en ik teken zelf ook nog steeds elke dag. Als ik meer tijd heb ga ik eens kijken of ik weer een aantal tekeningen online kan zetten, volgens mij heb ik zeker al een stuk of 30 tekeningen die ik nog niet gepost heb
Tijd te kort...
sterkte!
ziet er goed uit, verhoudingen vind ik ook mooi
maken we een happening van als we toe zijn aan nummer 365 ofzo
en dromen over galopperen over het strand...
heeft wel wat met een transparant paardje
mis inderdaad ook een beetje een voorpluk
maar dat is omdat ik daar van hou
(Of een trauma heb omdat mijn paard altijd slechts zo'n wuppie tussen haar oren had zitten waarop ik heel zuinig was maar die nooit groeide
)
en niks mis mee om op deze manier te schetsen toch? Andere materialen komen wel, of niet
de challenge -an sich- is al uitdagend genoeg
Wat een prachtig voorbeen 
ik zou misschien wat minder vegen in mijn tekening, maar kleurtonen aangeven door wat harder of zachter te drukken op het potlood, of door in lagen te werken 
is ook prima toch?
Vlecht en neusje vind ik prachtig gedaan
oogje kijk ik nog wat vreemd tegenaan misschien?
en dankjewel!
, prachtig!
Toch eens werk maken van nog een paar, al heb ik bijna geen ruimte meer 

Maar deal it is om eens te doen

). 

beterschap.
)
)
. Nog een lastig perspectief om te tekenen. Is je goed gelukt RenskeFrea. Je potloodschets van dat hoofd is heel mooi geworden;; echt een aansprekend koppie geworden

wel wat lastiger dan de Oostindische inkt, maar werkt prima 

). Zo alleen die lijnen van de schets was ook al mooi geweest.
tof dat je de verduistering toch even gezien hebt! Hier besloten de wolken aaneengesloten te blijven. Tof gedaan zo met de contouren.
lastig perspectief zo.

denk dat de jouwe nog sterker zou zijn alles het paardje meer voort komt uit de achtergrondlijnen?
) op papier.