Geen idee wat voor lockvoetjes dat zijn Sheran. Welke machine heb je precies? Een overlock kan inderdaad niet stikken daarvor heb je een coverlock nodig (je hebt ook beide machines in 1)
Heb net de kleuren veranderd op mijn lockmachine maar de linkerdraad rolt er niet doorheen. Het is alsof de spanning te hoog is, maar spanning wijzigen doet niets. De draad breekt na een aantal centimeter door de spanning. Wat kan dit nog meer zijn?
Alle draad eriuit, dus alle klossen eraf. Maak even alles goed schoon, dan ook alle draadgeleiders, rijg opnieuw in, let goed op de volgorde, de een heeft eerst de binnenste geleiders en dan de buitenste, maar er zijn er ook die eerst de buitenste en dan de binnenste heeft, staat in je manual. Dan alle spanning gelijk zetten, je machine geeft aan wat de ideale spanning is, meestal tussen 4 en 5, en dan weer proberen. Succes
CrazyCat
Geplaatst: 25-04-18 21:08
Klinkt alsof ie niet goed tussen de drukschrijven komt, maar dat kun je volgens mij niet echt zien. (ik ken zelf die machine niet) Misschien wordt je iets wijzer op youtube en anders moet je hem laten nakijken bij een vakman. Er staat in ieder geval een playlist bij met allemaal filmpjes van diverse voetjes.
Wat lief, kinderkleertjes zijn altijd leuk om te maken... deed t ook erg graag... helaas zijn ze de kindermodus uit, dus doe ik maar wat anders.. Ik heb samen met mijn vriend dit gemaakt, heel anders
Waaw wat knap, die bootkussens! Dat ziet er mooi strak uit zeg. Zijn die met skai gemaakt?
Yavanna
Geplaatst: 26-04-18 19:02
8nnemiek schreef:
Waaw wat knap, die bootkussens! Dat ziet er mooi strak uit zeg. Zijn die met skai gemaakt?
Ja klopt, met speciaal foam eronder.. tnx dames, ben er ook erg blij mee.. Dit is de boot van een kennis... Overigens de eerste keer dat we gecapittonneerd hebben