[SCH] Schilderen op nummer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1983

Re: Schilderen op nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:22

Trekt vast wel bij hoor!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:35

Seven schreef:
Ok bedankt,
dan is wachten op die korting wel het voordeligst dus :D

Ze hebben eigenlijk altijd wel kortingsacties, als het niet op de site zelf staat, danwl via de mailing list, en als je een bestelling binnenkrijgt zit er vaak ook weer een code bij voor een volgende bestelling (mits binnen zoveel weken).
Heb hem trouwens gevonden, die van 50% off goedkoopste artikel. Niet superdeluxe, maar mooi meegenomen, toch?

Je kan me PMen als je wat wilt regelen. :j

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:20

Vanilla denk ook dat het nog wel bij trekt als je de lichtere kleuren erop heb zitten. En als je naar de afbeelding van die van Dalista kijkt zie je ook daar de donkere plekken terug. :)

Vandaag in duitsland bij een bouwmarkt geweest en een nieuw penseeltje gekocht nu een nummer 0. :) eindelijk eens een echt klein kwastje. :) helaas hadden ze daar alleen geen schilderen op nummers te koop.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:21

Zijn die donkere plekken allemaal 'originele' kleuren, of zit daar ook mix tussen? Als het het laatste is, zou je kunnen overwegen te proberen bij het mengen (nog?) meer van de lichtere tint te nemen, en minder van de donkere. Donker overheest bij het mixen altijd, ik ga in principe uit van 2/3 licht, 1/3 donker, i.p.v. 50/50.

Maar kijk het even aan, ik zou gewoon de painting eerst afmaken, en als het donker er dan nog zo uitspringt (wat ik betwijfel, maar het is simpelweg te lang geleden voor me, ik heb geen idee of ik er destijds ook problemen mee had), een aantal donkere plekken overschilderen met een lichtere tint. Bij acryl is dat gelukkig heel makkelijk. :-)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:28

Weekend! *\o/* Mijn doel is de meesjes painting af te krijgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:32

Ik hoop zo dat mijn schildering vandaag nog komt _O-

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:03

Jans schreef:
Ik hoop zo dat mijn schildering vandaag nog komt _O-

Zou leuk zijn, maar ik zou echt wel van zo'n twee weken uitgaan voor economy...

Anyhoos, twee kleine hummeltjes. De voorgrond is min of meer af m.u.v. wat ik over het hoofd gezien heb (er is vast nog wel wat!), maar nu de complete achtergrond nog... tweede laag met dry brushing, phew.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:08

Ik ga ook wel uit van dat het volgende week zal worden, maar het had leuk geweest :D

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:48

ohhh hij ziet er leuk uit Dalista! :)

Hihi jans wanneer had je hem besteld ook al weer? Ik hoop die van mij ook echt volgende week te krijgen, jeej! :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:50

Kan niet wachten tto die van mij binnen zijn bedankt Dalista.
Deze vind ik ook mooi die jij laat zien

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:58

Dalista ziet er goed uit zeg.! :)

Ik ga zo mijn paypall account eens aan maken en op mijn gemak nog eens goed kijken welke painting ik ga bestellen. Was weer een mooie actie 2e voor de helft van de prijs als ik het goed begreep. Blijf ik dan nog onder die grens denken jullie.?
Vanavond denk ik ook weer verder met mijn werkje onder tvoh. :)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:16

XxLiEsJuHhxX schreef:
Dalista ziet er goed uit zeg.! :)

weer een mooie actie 2e voor de helft van de prijs als ik het goed begreep. Blijf ik dan nog onder die grens denken jullie.?

Bedankt. :-)

Als je twee kleine bestelt, geen probleem, een kleine en een grote ook niet, maar dan gaat de korting natuurlijk wel van de kleine af (scheelt zo'n zes dollar).

Twee grote, kom je op $ 28,93 en tja, met huidige exchange rate... = 21,16 euro. In theorie zou dat dus ook moeten kunnen, maar ik heb geen idee of ze ook een dollar grens hanteren of zo, of dat ze een andere, slechtere exchange rate hanteren... of uberhaupt niet zo moeilijk doen bij een economy pakketje. ;-)

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:22

ik wil graag pasture buddies ( 19,29) en Mothers pride (11,99) Zou iemand voor mij willen uitrekenen hoeveel euro ze dan kosten en wat de verzendkosten zijn? Ik heb geen kortingscode oid.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:31

25,28 dollar paintings, shipping 15,60, totaal 40,88 dollar of 30,03 euro... ik zou zeggen 31 euro, die lage exchange rate krijg ik in elk geval nooit.
oh, en dat is inc korting. :D :D :D

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:34

Dank je wel! Ben zoo slecht in rekenen!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:37

Ik laat het winkelwagentje van de website voor me rekenen. :-)

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:39

@Kiki1983, iedereen heeft wel iets waar hij iets minder in is en zo helpen we me kaar ook nog een handje!!

@Dallista, wat een mooi schilderij. Als ik die van jou zo zie weet ik zeker dat ik nog een hoop moet leren _/-\o_

@XxLiEsJuHhxX, jij hebt ook al z'on mooi schilderij gemaakt daar moet ik echt nog een hoop van leren echt zo mooi _/-\o_

Succes iedereen die gaat schilderen :D

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:54

@Sennag: hihihi, tja, het is meer een soort kleurplaat met een penseeltje i.p.v. stiften. Ik ben absoluut a-creatief, als het niet helemaal voorgekauwd is kan ik niets met verf. :-( Maar met een beetje geduld en een fijne penseel kan je deze PbNs echt goed laten lijken op de cover art.
En acryl is natuurlijk erg idiot-proof: als het fout gaat, gewoon een paar minuten wachten en opnieuw proberen!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:55

hmm ik moet eens kijken welke 2 ik ga nemen want de 2 die ik nu heb staan kom ik op +/- 30 euro uit. Met de korting er al af.. :+

Sennag: Precies zoals dalista zegt ben ik ook echt niet creatief maar zo lang je de vakjes netjes doet wordt het heel mooi.!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:03

hmm ik ben eruit.. het word een paarden ladinkje. Gentle touch en ben toch wel erg gezwicht voor the white stallion.. :P

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:07

Ja, het is meer een precisiewerkje, dan dat je er creatief voor moet zijn of voor moet kunnen schilderen. Desalniettemin mag het resultaat er altijd wel zijn en het is erg leuk om te doen :)

Mooi geworden die meesjes trouwens!! Ik zie dat de achtergrond idd nog moet, maar het is een erg schattig plaatje geworden :)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:13

We gaan hier een serieuze overdosis aan schimmelhengsten krijgen!
Had ik toch niet vermoed toen ik dat ding toevallig tegenkwam in een speelgoedwinkel in (zeer niet-toeristisch) Folsom, Californie... ;-)

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:18

Haha hij is net zo'n hit als de oliftanten 3 luik van schipper was. :P Ik heb nu eerst nog troubles met mijn paypal account. Ik heb een mailtje gekregen van paypal waarin ik op een ''link'' moet klikken maar als ik daarop klik krijg ik een foutmelding maar in de mail staat nergens de geschreven link voor als het knopje het niet doet. Dus weet eventjes niet hoe ik dat nu moet gaan doen.

Wilde eigenlijk ook heeel graag de panter die nerwen nu aan het doen is maar dan kwam ik dus te hoog uit. dus die voor de volgende keer.. :D

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:22

Nerwen schreef:
Mooi geworden die meesjes trouwens!! Ik zie dat de achtergrond idd nog moet, maar het is een erg schattig plaatje geworden :)

Ik heb helemaal niets met mezen, maar de kleurencombinaties spraken me zeer aan.
Zal wel blij zijn als het af is, kan even geen lilacs meer zien. :o En ik hoop dat de dry brushing goed lukt, het is nu een erg 1-dimensionaal plaatje.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:26

Zie net op een site dan dit jaar paintworks ook met nieuwe ontwerpen komt deze stond er als voorbeeld bij en laat ik die nou juist mooi vinden :D
Afbeelding