Wil iemand een mooie tekening van m'n pony Guus maken? Foto samen: Guus alleen:
Kies maar! Als je de tweede kiest, dan wel graag zonder halstertouw. Als die klaar is zet maar in het resultaten topic.
Alvast bedankt!
Anoniem
Geplaatst: 21-08-11 19:51
ik wil altijd nog heel graag een foto van m'n kleine chrissie. als iemand een uitdaging hier in ziet, heel graag!
M_aris
Geplaatst: 23-08-11 17:16
Iemand die hier een uitdaging in ziet?
Fee_
Geplaatst: 23-08-11 22:10
Iemand die in mij en Ginger een uitdaging ziet? Of het misschien gewoon leuk vind om te proberen. PB'tje zou leuk zijn als je eraan begint. Groter formaat is natuurlijk ook aanwezig en zo ook nog honderden andere foto's.
Is er iemand die Wesco wilt tekenen? Meer foto's staan in mijn profiel.
D_Desteny
Geplaatst: 27-08-11 19:26
Iemand die mijn bontje wil tekenen? Meer foto's staan in mijn profiel en anders kan je ook een berichtje sturen heb natuurlijk niet alles op me profiel staan.
hallo, mijn lieve verzorgpony kim gaat binnenkort weg. ze loopt steeds kreupel en het zit in haar rug. daarom zou ik heel graag een leuk portret van haar willen. als de tekening goed gelukt is en hij gaat voor niet al te veel weg ben ik bereid hem te kopen. (als je deze doet dan zonder het draad) http://oi55.tinypic.com/2heyi2q.jpg
[edit] als het kan een leuke achtergrond erbij
Anoniem
Geplaatst: 30-08-11 22:05
Wie-o-wie kan mij helpen aan een mooie foto van meerdere paarden het liefst in actie? (kudde paarden of vierspan, etc.)
_Bitje_
Geplaatst: 30-08-11 22:09
Anoniem schreef:
Wie-o-wie kan mij helpen aan een mooie foto van meerdere paarden het liefst in actie? (kudde paarden of vierspan, etc.)