Wat leuk ook die inky deathcap (denk ik) paddenstoel bij nacht. Ziet er leuk uit Signe!
Je hebt oog voor detail!
Signe
Geplaatst: 20-11-24 17:07
DECEMBER CHALLENGE
Onze laatste maand staat natuurlijk in het teken van de feestdagen. Of je nu kerst, sinterklaas Yule of Chanoeka viert, het thema draait om decoratie!
Challenge: maak een versiering. Dat inpakpapier zijn of een slinger, een tafel decoratie, placemat of kerstkaart. Als de basis maar een tekening of schildering op het platte vlak is. Een krijttekening op het raam kan dus ook. Iets voor in de boom is prima als het maar vanuit het platte vlak ontstaan is. ( Een bol beschilderen dus niet, maar een 3D bol maken van zelfontworpen papier is prima) Animatie en digitaal is minder passend als versiering. Het gaat bij deze challenge ook een beetje om het delen van je creatie. Oh en, het moet iets bevatten dat met paarden te maken heeft. Bij voorkeur een paard zelf maar misschien heeft het de equine vibe door halsters hoefijzers borstels zadels enz.
* feestelijke decoratie * paardgerelateerd * vanaf het platte vlak * getekend of geschilderd
Deadline: uiterlijk 22 dec zijn de 2 beste fotos van je werk met korte omschrijving van materiaal aan formaat in Signe haar pb box geland.
Ik ben volop aan de slag met mijn kerststal.. hoe gaan jullie?
Coco4life
Geplaatst: 06-12-24 20:50
Signe schreef:
Ik ben volop aan de slag met mijn kerststal.. hoe gaan jullie?
Ik was het bijna vergeten Goed dat je het zegt
Signe
Geplaatst: 15-12-24 00:37
Hierbij de mijne..
Een kerststal waar een lichtje in kan. Kleine tegenvaller is dat ik voor wat dikker papier koos dan een gewoon printer papiertje en hij daardoor niet zo lekker staat als het prototype. Ik denk dat ik hem nog even uitprint.
Ik kan helaas geen filmpje uploaden, dus hier ook nog wat vlakke plaatjes.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 15-12-24 14:29
Wat gaaf Signe!
Ik weet niet of er nog wat uit gaat komen bij mij, lig al even in de lappenmand en langzaam herstellende nu.
Ik loop op dit moment soort van op mijn tandvlees, gelukkig vanaf morgen een paar weken geen kantoor/stalwerk en kan ik mij helemaal op bijkomen en op de deadline van mijn illustraties richten