Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ik heb issues met mijn aquarel.Ik wil in lagen werken maar daar heeft aquarel geen zin in.
Ik kijk overigens ook wat gek naar de (voor ons) linkerpoot, alleen zie ik niet waarom. Dus ik ben totaal geen hulp...
Nevony schreef:Ja, dat is echt goed gelukt Seven!
Wat leuk dat je iets hebt met vosjes Ayasha, vind het altijd zulke leuke dieren om te zien! Mooi werk ook in grafiet, wat Seven zegt: een hele eigen stijl. Mooie kleuren geeft jouw nieuwe aquarel al! Daar kan ik verder geen tips voor geven, want verven is niet echt mijn ding
Grafiettekening van de hond vind ik ook al mooi worden, gave glans op zijn hoofd!
Dit is mijn laatste werkje. Wil nog even kijken naar de aanhechting van de (voor ons) rechtervoorpoot want dat vind ik er een beetje gek uitzien, alsof het heel dun is, maar de schouder zit in het zwart dus het vertekent door de andere kleur..
En wellicht moet er nog een stukje aan de pootjes/het lijf, even kijken hoe het uitkomt met passepartout.
[ [url=m/koZVlb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sheran schreef:Zou kunnen, het vergt wel geduld om goede lagen te krijgen (of een föhn)
Seven schreef:Prachtig nevony wat een details
De poten vind ik niet te dun ogen maar de voor ons linkse poot lijkt vanuit de schouder wat raar
Alsof er een bovenbeen zit waar de borst nog zit, lastig uitleggen
Dit gedeelte
[ [url=m/M3pEOy.png]Afbeelding[/url] ]
Nevony schreef:Zo fijn al die extra paar ogenDankjulliewel voor de tips en tricks!!
Seven schreef:Prachtig nevony wat een details
De poten vind ik niet te dun ogen maar de voor ons linkse poot lijkt vanuit de schouder wat raar
Alsof er een bovenbeen zit waar de borst nog zit, lastig uitleggen
Dit gedeelte
[ [url=m/M3pEOy.png]Afbeelding[/url] ]
Dit zag ik inderdaad ook toen ik de foto plaatste, er lijkt een rare draai in te zitten. Ik denk dat ik dat kan oplossen door het hooglicht wat meer 'bovenop' het been te leggen. Ga er vanavond eens lekker mee prutsen.
Op het afgekapte beentje komt de passe-partout, dus dat moet goedkomen!
Van het weekend heb ik ook weer een tekening naar het postkantoor gebracht: altijd spannend of alles goed gaat met verzenden en natuurlijk of de opdrachtgever tevreden is met de tekening 'in het echt'!
Mooi al die vogel Ayasha! Deze oogt ook wat minder 'vol'gesmeerd (dat klinkt heel ongezellig, maar zo bedoel ik het nietmaar aquarel vind ik altijd mooi als het wat transparant is), dan de vos en daardoor heb je meteen meer diepte.
Wat een gek beest is zo'n vogelbekdier toch als je er zo naar kijkt... ontzettend leuk dat je juist dat beest bent gaan tekenen. Vind het ook echt prachtig gedaan, zeker ook de structuur op de neus. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen als ik vragen mag? Rondjes, ipv streepjes? of heb je ook nog andere technieken gebruikt? Ik lees weleens dat mensen met scotch tape weer pigment van het papier af liften o.i.d.Mooi zo de Konik. Je bent voor het witte passe-partout gegaan uiteindelijk. Maar ik zie volgens mij toch een randje rood. Mooie combi zo! Gave kleur ook op de muur trouwens.
En je andere werkje vind ik ook mooi. Minder precies, maar wel onmiskenbaar 'van jou'. Is het hetzelfde paardje uit een andere hoek?
Ik ben bezig aan een hele leuke kat. Wil zo graag foto's delen, maar het is een cadeau voor iemand die op Bokt zit, dus gaat niet
Jis_ schreef:Beetje wat stiller, maar kom wel kijken naar jullie prachtige werken.![]()
Mooi je katten werk Mkango. Straalt kracht uit.
Geweldig je Herder Marjolijn.
Nevony, Heerlijk werk.
Mooi begin Ayasha!
Zo mooi je Vogelbekdier San en je Konink hangt mooi. Ontspiegeld glas is echt de kosten wel waard ja.
Prachtig Selina! Arme kat.![]()
Ik ben verder gegaan met mijn replica. Het voor ons recht oog is nog helemaal in de maak. En nog een paar aanpassingen weer om nog dichter bij het origineel te komen gedaan. Pietje precies.Het overdreven geel moet weer zwart of rood worden maar het geel ga ik dan laten door komen op sommige plekken.
[ [url=m/HpSDlu.jpg]Afbeelding[/url] ]