Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RenskeFrea schreef:even verder waar ik gister gebleven was
Pluizebolpum, ik zie er zeker wilde paardjes in, goed gelukt. Heb hier ook een paar boeken over wilde paarden in de kast staan, zijn erg mooi om te doen, ik vind vooral de kleuren ook mooi. En wat betreft de bellen, ach ja, detail...het valt echt niet op dat ze niet gelukt zouden zijn hoor, het heeft juist wel een leuk effect!
Yvanna, leuke schetsjes. Doe jij nou een schetsje per dag en dan verzamelen om eens in de zoveel tijd te posten of maak je die allemaal achter elkaar?Zitten mooie dingetjes bij hoor
Annika, ik vind hem best leuk hoor. De houding is goed gelukt. Niks mis mee voor kwartiertje werk.
Selina, hoezo niet meer doenik vind het juist wel geslaagd. De schaduwen zijn mooi gepakt. Lijkt me wel erg lastig idd dat je het in 1 keer goed moet doen, anders staat het gewoon vast op papier.
Cynn, ik vind hem mooi geworden, lekker wilde sfeer. Ik mis voor mijn gevoel alleen een klein stukje voorpluk
Vandaag weer een 10 min treinkrabbeltje, poging tot bokkend paardje, maar ik moet toch maar eens referentieplaatjes bij mijn schetsblok in mijn tas stoppen
Het is wel saai schetsen allemaal bij mij momenteel. Hoewel ik wel zin heb met kleurtjes weer bezig te gaan, kost dat net allemaal iets meer tijd (en energie) dan ik heb. Hopelijk heb/neem ik snel weer eens wat meer tijd, want heb wel weer wat tekeninspiratie
[ [url=m/Pycs2P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Delicia schreef:Pluizebolpum : Gaaf zo met die wat fellere kleuren
SIEMxFUNNY : Hm, ik vind het hoofd een beetje klein ogen, verder heel mooi
Fnanne : Vind je stijl echt heel gaaf ^^
Pluizebolpum : Mooi! Alleen weet ik niet of het aan mij ligt of het hoofd van het paard van links is een beetje kort?![]()
yvanna : Ik probeer de hele tijd te achterhalen wat dat eronder is onder de eerste tekening, verder ben je goed bezig!
_Annika : Vind het best een cartoon-achtig iets hebben, ziet er niet perfect uit maar in zo'n korte tijd knap gedaan!
RenskeFrea : Vind de eerste gaaf, tweede zie ik niet zo heel goed, maar wel gaaf. Inkleuren hmm, ik zou hem gewoon doorzichtig laten, zoals pluizebol al eigenlijk zegt :p
xxCYNNxx : Vind het wel iets hebben, leuk zo met de manen.
RenskeFrea : Voor een 10 minuten krabbel is die best goed gelukt ^^, lijkt niet echt op bokken, vind het eigenlijk meer lijken op duiken
Annika : Leuk! Alleen is het oog wat te groot(?), jammer van de vegen.
Week 7, snel met de muis gedaan, verhoudingen kloppen waarschijnlijk dus ook niet echt![]()
[ Afbeelding ]