Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dacht dat ik ook al clear jelly had besteld, maar dat was niet zo
durf alleen niks te kopen aangezien ik al 15.000 elastiekjes heb. Maar ze zijn zo leuk
en ze hebben hier aparte voor dezelfde prijs als de 'normale' zakjes

ariannexrich schreef:Saaams; wow wat heb jij gave kleuren zeg!
Saaams schreef:ariannexrich schreef:Saaams; wow wat heb jij gave kleuren zeg!
Dankje, de hele set 4400 elastiekjes, aantal hangertjes, bord+pen was maar 13 euro![]()
Mocht er nog iemand een borg willen, ik heb er hier nog één liggen. De namaak, niet kapot.
Mocht je in utrecht wonen of tiel, kan je hem voor een euro of evt een zakje elastiekjes komen ophalen.
foto? Saaams schreef:ariannexrich schreef:Saaams; wow wat heb jij gave kleuren zeg!
Dankje, de hele set 4400 elastiekjes, aantal hangertjes, bord+pen was maar 13 euro![]()
Mocht er nog iemand een borg willen, ik heb er hier nog één liggen. De namaak, niet kapot.
Mocht je in utrecht wonen of tiel, kan je hem voor een euro of evt een zakje elastiekjes komen ophalen.
Xfjord schreef:Saaams schreef:
1 euro maar!foto?
SimoneDV schreef:heb je een linkje van ebay?