Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Voor mij was het lastigste dat ik de Nederlandse versie heb, terwijl ik normaal al mijn patronen enzo in het Engels heb, dus dat was even onhandig. De Nederlandse termen klinken zo apart
Met het pimpelmeesjes werk je trouwens maar met twee kleuren per rij tegelijk. De extra kleuren op de rug zijn erop gemaasd, dat scheelt in de moeilijkheid. (Ik probeerde eerst wel de 4 kleuren tegelijk in te breien, omdat ik niet goed gelezen had, dat was geen succes
) 
!

. Het is iets omslachtiger dan gewoon rodbreien, maar wel erg handig!
.
!
Ik heb drie projectjes bij elkaar gefotograferd. Mijn laatste (de trui), mijn eerste (minisjaal voor mijn knuffel, toen was ik zes) en mijn eerste project toen ik het breien weer eens wilde proberen. 3 jaar geleden, fair isle-handschoentjes met veel hulp van YouTube 
. Dat herken ik wel, van te voren en als ik er over aan het nadenken ben volledige kortsluiting, terwijl als ik het gewoon doe het goed gaat en ik na een tijdje denk "oooohhh, dus zó zit dat in elkaar!!!". Voor mij dus wel heel herkenbaar
Misschien dat je iets aan het volgende artikel hebt, wordt alles heel duidelijk in uitgelegd hoe dat met die averechtse steken zit. http://breiclub.nl/voor-beginners/5-tip ... rpatronen/