[SCH] Schilderen op nummer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

Re: Schilderen op nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:20

Jans Suc6 met het opruimen. ;)

Anouk goed nieuws.! :D Suc6 met je tentamenweek.!

Hier weer een kleine update van die van mij. :) Ik zie ook wel vaak vakjes over het hoofd als ik nu deze kleur dadelijk helemaal klaar heb ga ik de 1e 6 kleuren de vergeten vakjes doen. Zijn er nog niet heel veel dus dan maar alvast snel doen. :P Zo dadelijk eerst de hond wassen fohnen en timmen en dan misschien vandaag nog eventjes verder.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:20

Aaaargh ik neem die van mij gewoon mee naar bed als hij er is. Ik WIL beginnen :=

Beter komt hij vandaag of morgen :=

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:55

Seven schreef:
meerdere mooie met klaprozen te vinden echter kwamen die helemaal uit china

Op welke site heb je dat gezien? ik weet dat er sellers uit China op eBay Duitsland of Amerika zitten.

Niet doen.

Het is best wel betrouwbaar met shippen, maar de waren zelf zijn, voor zover ik heb gezien, bijna allemaal namaak. Ze hebben er heel veel met "Paintworks" plaatjes, dus echt de plaatjes gejat, maar dan met veel minder detail (en waarschijnlijk ook minder kleuren en/of lagere kwaliteit verf). De white stallion en de Japanse tuin staan bijvoorbeeld op ebay, maar dan als 'simpele' versies. ZONDE! Kun je veel beter zelf bij PW bestellen, is waarschijnlijk nog goedkoper ook, en echt!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 14:10

Ebay inderdaad ik durfde dat niet aan inderdaad juist door de winige details :D

Deze heb ik nu zelf getekend
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:20

In mijn order is bij verzendadres ineens OT komen te staan ipv NL. Op factuuradres staat wel NL. Nu maar hopen dat hij wel aankomt dan :=

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:07

Ik heb eens bij mij gekeken Jans, maar bij mij staat er ook opeens OT!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:23

Dan ligt het gelukkig niet aan mij. Dat zal dan wel voor Other nogwat staan oid :+

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:28

Staat bij mij ook, misschien staat het voor Overseas Territory?

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:35

Zo, knoop doorgehakt.

Na een tip bij de Hornbach wezen kijken maar daar hadden ze helaas enkel de 4 luikjes koffie en wijn... Zagen er niet gedetailleerd uit en waren, zag ik net, even duur als via Hobbyhuis....

Nog maar eens bij Hobbyhuis gekeken en besloten om de Magnolia's te gaan bestellen! :j
Iemand toevallig nog een kortingscode voor me? :o
Heb nu al zin om te starten *\o/*

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:07

OT staat er altijd op!!!! Niets om je zorgen over te maken. :-). Is waarschijnlijk inderdaad Overseas Territory. Overigens staat het, voor zover ik me kan herinneren, niet op het adreslabel op de dozen zelf.
edit: nope, staat er niet op.

Net weer lekker gepaint, maar daar houd ik het bij voor vandaag. Begint nu wel op te schieten, bloempjes zijn af m.u.v. stukjes die ik vergeten ben. Welke painting ik ook hierna doe, wel iets wat wat minder gepriegel!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 23:11

Ben heel benieuwd hoe die wordt Liesjuh! Is die een beetje te doen of is dat priegelwerk? Ik heb vandaag en gisteren geen tijd gehad ivm sollicitaties, maar heb inmiddels een stage gevonden dus ga morgen weer aan de slag (met de mengkleuren, eek := ).

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 23:37

Ben ook weer een stuk verder gekomen! Ben nu ook aan het mengen en bij mijn eerste zag ik er ook tegenop maar het is zooo simpel! Eerst kijken of je veel of weinig vlakken met die kleur moet doen en dan mengen maar. Heb zitten aanrommelen met mn kwasten en kleine theelepels maar ik gebruik nu tandenstokers om de verf uit de potjes te halen en dat gaat erg fijn en makkelijk. Doe rustig aan en niet zoals mij gelijk het halve potje gebruiken haha je hebt echt maar erg weinig nodig!!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 23:45

@ Dallista

Heb ik het goed begrepen dat jij wel eens meer besteld? Ik zou graag deze willen:
http://www.createforless.com/p-images/3 ... 38-3-1.jpg

Maar 1 bestellen is lastig door de verzendkosten maar ook doordat je met creditcard moet betalen etc, is er een mogelijk dat jij bijv meer besteld en ik deze van jou weer overneem? Evt wil ik dan nog wel een enkele meer bestellen :D

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:36

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 05:23

Seven schreef:
@ Dallista

Heb ik het goed begrepen dat jij wel eens meer besteld? Ik zou graag deze willen:
http://www.createforless.com/p-images/3 ... 38-3-1.jpg

Maar 1 bestellen is lastig door de verzendkosten maar ook doordat je met creditcard moet betalen etc, is er een mogelijk dat jij bijv meer besteld en ik deze van jou weer overneem? Evt wil ik dan nog wel een enkele meer bestellen :D

Is geen probleem met verzendkosten via hun eigen website. PaintWorks, dus. Wil best helpen, maar createforless zegt mij niets. Ik kijk er later vandaag wel even naar, je hoort nog van me, maar schat zo in dat je met 17 dollar in totaal al een heel eind komt, inc shipping. En dan kan er altijd nog wel een korting bovenop komen...

edit: createforless verstuurt helemaal niet naar Europa. ;-)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:34

Die chickadee perch painting is $ 17.19, omgerekend 12,74 euro, plus heel klein beetje extra omdat je nooit de allerlaagste exchange rate krijgt, laten we zeggen 13 euro. Inc economy shipping dus (ongeveer twee weken).
Heb op het moment geen kortingscode beschikbaar, die van de email deze week is geloof ik tweede painting met 50% korting. Of je kan wachten tot ik mijn bestelling binnenheb (volgende week?), daar zit meestal wel een kortingscode bij. ;-)

Overigens zijn de reviews voor deze painting niet superdeluxe, vind ik. Je ziet het meesje niet zo goed. Keus is aan jou!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:31

Vanilla hihi ik ben ook benieuwd. Het is alles behalve priegelwerk. Kan het gewoon doen met de kwast die erbij zat en die kon ik bij de panter en de vorige absoluut niet gebruiken omdat daar veel priegelwerk zat.
Suc6 met de mengkleuren.!

Kiki zo deed ik dat vroeger ook altijd. Met tantestokers dan kan je makkelijker doseren.

Als ik weer thuis ben ga ik me eens serieus verdiepen weer in de paintworks website en een paypall account aanmaken want als ik de cc van mijn ouders vraag ga ik die niet krijgen omdat ze het niet snappen. Kan nu niet verder aan het schilderrij omdat we aan het lossen zijn en het kraanmensje nogal aan het stoten is met de grijper dus dan zou ik uitschieten.. :+

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 12:56

De site heb ik enkel als voorbeeld gebruikt dat was de eerste om de plaat te laten zien :D

Als jij direct van de paintworks site kan bestellen zou ik wel 2 willen bestellen
Deze chickadee (had de revieuw gelezen maar vind hem alsnog mooi hahaha) en die van de paarden bij het bevroren water die drinken :D

En even wachten vind ik helemaal geen probleem

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:47

ipv van een creditcard accepteren ze ook prepaid creditcards? Want dan haal ik die gewoon bij de bank.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:03

Ah ha, okay. Nou, even snel gecheckt, ik kan die e-mail van Paintworks met de 50 % korting niet vinden, argh, maar ik moet hem nog ergens hebben, ik denk in mijn andere mail account, kijk ik vanavond wel na, dan heb je dacht ik 50 % korting op de goedkoopste, dus:

chickadee perch: $ 11.99 - 50 % = $ 6
frosty morning horses: $ 19.29
$ 15.60 aan shipping (de frosty morning horses is groot formaat, dus die is veel duurder om te versturen)

Kom je uit op: $ 40,89 = ongeveer-ish 30,25 euro. Plus cc cq. vage net-iets-hogere valutakoers berekening misschien 31 euro?

Zonder de korting zit je weer net boven de 22 euro grens aan merchandise (23-zoveel), dan zou de douane moeilijk kunnen doen en je extra laten betalen.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:06

kiki1983 schreef:
ipv van een creditcard accepteren ze ook prepaid creditcards? Want dan haal ik die gewoon bij de bank.

Mastercard, VISA, Discover, AMEX, PayPal.

Prepaid CCs ken ik niet, sorry.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:13

Oh jammer. Een prepaid creditcard kun je gewoon bij de ING kopen net als een cadeaubon alleen kun je er dingen mee op internet bestellen. Dan toch maar aan de PayPall

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:29

Afbeelding

Ik ben een beetje huiverig voor het eindresultaat, de donkere stukken zijn wel erg donker :=

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:01

Ok bedankt,
dan is wachten op die korting wel het voordeligst dus :D

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:04

Vanilia, hij lijkt inderdaad echt erg donker hè! Maar denk dat het toch nog wel flink bijtrekt met de lichte kleuren erbij. Ben benieuwd!