Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
27 steken meerderen zijn er op wonderlijke wijze 32 geworden
Naja, dan niet helemaal volgens patroon he, ga ze niet meer uithalen.
Maartje_M schreef:Ik ben overigens echt tot de conclusie gekomen dat ik niet kan tellen27 steken meerderen zijn er op wonderlijke wijze 32 geworden
Naja, dan niet helemaal volgens patroon he, ga ze niet meer uithalen.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?????? Maar je moest ook meerderen in het patroon. Ben je daar niet mee in de war?
.
.
. Nog 16 pennen en ik ben aan de hiel. Eigenlijk wil ik dat vandaag nog af hebben. En woensdag helemaal af zodat ik ze donderdag kan geven. Verstandig: kous afmaken maar dan zie ik dat lapje weer liggen...... Lastig hoor als je zo veel leuke dingen kunt doen
. Rianneuhh schreef:iemand de afgelopen tijd iets op tv gezien van die gebreide kerstballen? Ik vind het erg leuk, zou ze zelf ook wel willen maken. Even geen tijd voor helaas..althans...niet voor een boom vol gebreide kerstballen haha!
. Ik had patronen daarvan gezien bij drops. Maar het lijkt lastiger dan het is hoor!
mijn ronbreinaalden zijn 80 / 100 cm. Halverwege trek ik er een lus van de naald doorheen, werkt prima

. Nou ja, echt een probleem is het nou ook weer niet, maar jij vind ze dus ook aan de krappe kant bij de sluiting. Vooral aan de rechterkant waar de extra bandjes zitten om de cap wat strakker te zetten, is een ramp! Die kreeg ik er met veel moeite doorheen. Oorstukken zijn bij mij wel goed. Alleen ff pielen voor ze goed zitten
. Ik heb het hoofdgedeelte in boord gedaan. Dan krult het niet zo om.
: iets bredere oorwarmers!
. Zit nu de kerstkaarten te schrijven
. Ondertussen een goede film aanstaan en daarna komt er nog een goede film. Kaarten zijn bijna klaar en dan weer breien
Zelfs mijn das heb ik afgedaan omdat het te warm was. En ik rij toch echt in een buitenbak. Misschien toch tijd om Cheetah het werk te laten doen in plaats van mezelf 
) Plus dat december te druk is hier. Vanavond gezellig bij pap op verjaardag, dus dan komt het er ook weer niet van. Misschien morgen maar een poging wagen...
2e kous is ook af! Moet alleen de teen nog even mazen en de draden afwerken. Kan dus mooi morgen mee om cadeau te geven.
. Doodeng met die grote bomen vlak achter het huis. Horen niet in een woonwijk maar de gemeente doet er niets aan. Ik heb al eens een tak van 5 meter lang door het dak en dakgoot gehad. Ketste gelukkig af op het raam want ik zat daar net achter de tafel. Huizen zijn om de bomen gebouwd maar ze zijn veel te groot. Als 1 van die 3 bomen gaat, is er 1 huis verwoest...... En dan ben ik ook nog alleen thuis. Ben benieuwd of mijn man gewoon zijn werk kan doen vanavond 
om de sokken af te maken en natuurlijk mijn miniquilt. Die 2 moeten onder de
boom
. Voorlopig ff niet! Bovendien heb ik "nog maar" 10 bollen die 5 paar kousen opleveren dus dat gaat sowieso niet lukken
. Laatst nog gekeken maar het garen is momenteel ook niet te bestellen in IJsland. Dus zelfs als ik zou willen, zou het op dit moment niet kunnen. Het garen is in principe in meerdere kleuren te bestellen. Wie weet! Nog meer voor mijn

Daar ga ik veel mee gepest worden denk ik....
)