Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dobbel schreef:@ annemieke80 ik zelf vind de populairacryl zachter als die van de wibra, geen branderig gevoel in de handen tijdens het haken, het is op papier even dik, maar in de praktijk een stukje dunnen, ik haak het met 2.5 voor de knuffels en gaat perfect, als je in de buurt zou wonen zou je het even mogen proberen hier, maar ik zelf koop geen wibra en zeeman meer, vind dit echt de fijnste tot nu toe, heb zelf ook altijd ruwe handen, en heb met mijn knuffel geen last gehad van haken enzo aan de vingers.
ik wil je wel een klein stukje opsturen in een envelop, vind je dat wat? kan je het even voelen.
india schreef:wiebke schreef:een olifantje is altijd wel goed om mee te beginnen.... mijn eerste creatie was een octopus!
vind dat paardje trouwens super,
waar halen jullie dat patroon?
Krissis schreef:India: Lidl!!!
Kayila schreef:Lidl RULES heb net schattige naaidoos gekocht en nu zijn al mijn spulletjes voortaan netjes bijelkaar YEAH
Mijn koetje kan ik van het weekend in elkaar zetten dan maak ik even een foto, ben benieuwd of ieamdn me kan vertellen dan hoe het komt dat mijn cirkels of bolletjes elke keer beetje druppel vormig worden
magriet schreef:De lidl waar ik vandaag heen was had niks meer van die aanbiedingen. Een ponsset die ik graag wilde hebben hadden ze maar 4 setjes van binnen gekregen dus de haaknaalden enzo zullen ze ook wel zo weinig hebben gekregen. Hopen dat de mensen daarvoor komen en dan andere dingen meenemen. Kom niet zo vaak bij de lidl maar met dit soort acties gebeurt het vaak dat het na 1 dag al op is