Nog iets preciezer uitgewerkt/afgewerkt (ik vind het stuk onder de kin wat krasserig) en volledig afgemaakt met mooie achtergrondkleuren zou ik hier denk ik als 't mijn paard was en het zou echt goed gelijken zo'n 50 euro voor geven, ik vind je basisstijl heel prettig (en we hadden net besloten dat smaak persoonlijk was

Kapiteintje: de zwart-witschetsen echt niet iets waar ik geld voor over zou hebben, wel leuke tekeningen! Kinderkamerschilderij 10 euro.
Malenka: Diepte en vooral fijne warmte, prachtige ogen, knap in z'n eenvoud, ik herken er alleen totaal geen quarterhorse in, maar gewoon als kunstwerk op zich denk ik iig ergens bij 100 euro.
(ow, ik reageer hier wel erg vaak vandaag, ben een beetje bezig met opdrachtontwijkend gedrag, ben aan deel 2 bezig van een serie van 3 paardenportretten die ik hier niet kan plaatsen want verrassing voor medebokker die 't dus echt niet mag weten, alleen nu bezig met bruinzwart paard en is MOEILIJKE foto, zowel qua kleur als qua uitstraling van het paard, oef, af en toe pauze