Je moet het even doorhebben met die stokjes haken, princiepe is erg simpel dan
Ben zelf ook erg trots op mijn resultaat hahaha, niet verwacht dat hij zo netjes zou gaan worden.
Kayila
Geplaatst: 24-02-10 17:09
ik kom vrijdag met mijn mama naar de handwerkbeurs!! Ik zou alleen gaan maar mams wild eook wel weer eens into haken en breien gaan dus die gaat gezellie mee! Hopen rond half 11 daar te zijn.
ga zo als ik thuis ben ook even foto´s maken van winston. daarna rap verder met bunny!!
Ik ga morgen even naar een echte brei en haak winkel hier in zwolle, zal even kijken of zij ze hebben barvrouwke... Ik wil er ook een, aangezien ik vrij veel last heb van mijn handen, denk dat ik ook net iets meer grip heb op de naald hiermee.
Weet je wat leuk zou zijn? als we ook een topic zouden hebben om patroontjes te delen ik merk telkens weer dat het lastig is om leuke patroontjes op internet te vinden.. Wie vind dit nog meer een goed idee? of mag ik dit niet zeggen omdat het een beetje off-topic is? ach ik vind het schemergebied
Hier kunnen patroontjes toch ook gedeeld worden? Als ik een link zie sla ik ze direct op in favorieten
Evine
Geplaatst: 24-02-10 19:39
Cyntje schreef:
Hier kunnen patroontjes toch ook gedeeld worden? Als ik een link zie sla ik ze direct op in favorieten
Ja maar in al deze 50 pagina's zijn ze erg lastig te vinden xD dus zou het handiger zijn om er gewoon een topic voor te hebben... Ik ga egt de moeite niet nemen om een halfuur te zoeken voor iets dat ik misschien niet eens vind
HELP Het patroon zegt dat ik het beste nu de oogjes eraan kan maken omdat ik anders geen ruimte meer heb. Maar hoe weet ik nu waar ze moeten en waarmee maak ik ze vast??? Er zitten van die oogjes aan de achterkant iig
Hoi ik ben nieuw hier.Ben toevallig hier gekomen maar ben helemaal om wat is dat mooi zeg amigurumi alleen nu heb ik mn matriaal aangeschaft en op youtube filmpjes gekeken maar ik vind het erg lastig. Ik ga vrijdag wel naar de handwerkbeurs, maar is er eventueel iemand in de omgeving van Zwolle die mij een keer wil en kan helpen???
Sorry, daarvoor ben je bij mij aan het verkeerde adres; ben zelf naar de buurvrouw voor uitleg gegaan .
*Gamble, wat een schattig mutsje ;staat je dochter echt lief !
Kayila
Geplaatst: 24-02-10 23:02
romandour: ik kon ook helemaal niet haken maar dankzij de geweldige uitleg op hookandneeldes.com (link staat in openingspost) heb ik het me aangeleerd. Heel duidelijk en makkelijk te volgen. Wel engels maar dankzij de plaatjes en de zeer duidelijke tutorials echt heel goed te volgen.
Moet nog stukje van het laatste pootje maar die octo wordt voor mijn oma welke mijn dochter van het weekend cadeau mag doen Dus zodoende... en die wol is enorm stug vandaar dat het zeer doet