Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
singasong schreef:Leuk! Die kralen van de bovenste twee foto's hebben ook mooie kleuren.
__danielle__ schreef:singasong schreef:Leuk! Die kralen van de bovenste twee foto's hebben ook mooie kleuren.
dit waren ook kralen die eigenlijk een beetje mijn budget vielen maar vond ze zo mooi![]()
@_Daniella: Pas maar op dat je het niet te leuk gaat vinden, straks klets je ook bijna 50 pagina's vol met sieradenpraatwel heel leuk! ik werk meestal niet met elastiek, maar dat is inderdaad wel handig om mee te beginnen.
jolijnnn schreef:@ daniela: http://www.sayila.nl is ook een leuke site, hebben ze veel :p
en het is gelukt om men nickname te veranderen!
__danielle__ schreef:dit waren ook kralen die eigenlijk een beetje mijn budget vielen maar vond ze zo mooi![]()
@_Daniella: Pas maar op dat je het niet te leuk gaat vinden, straks klets je ook bijna 50 pagina's vol met sieradenpraatwel heel leuk! ik werk meestal niet met elastiek, maar dat is inderdaad wel handig om mee te beginnen.
Even voor de rest. ik wilde vandaag eigenlijk ook iets maken op nylon/visdraad maar die knoopjes blijven dus niet zitten (duhh) maar ik vroeg me af wat voor lijm jullie gebruiken om dit wel te laten zitten??
oh enne die oorbellen op de vorige pagina, wat denken jullie, nog zo'n grote kraal onderaan of de oorbellen zo laten? ben in twijfel...
singasong schreef:Ben benieuwd Simone naar jouw creatie!
Die van mij heb je zo gemaakt . Je moet wel kunnen haken![]()
Als er hier animo is voor deze techniek dan zou ik wel eens via foto's stapje voor stapje kunnen laten zien hoe ik het doe.