http://94.100.121.24/834300001-83435000 ... _dQ7_.jpeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelanga schreef:@Marlis: heb je de eerste foto in het groot?weet nog niet of ik er wat mee ga doen, maar ik vind het een mooie foto en misschien komt er een keer wat van...
casperzot schreef:Leen_: Hij is mooi, maar ik vind het oog iets te hoog zitten, en onrealistisch eruitzien. Probeer meer contrast erin te stoppen, en goed te kijken naar wat je op de foto ziet.
Voor de rest vind ik de schaduwen erg goed gedaan.
Leen_ schreef:casperzot schreef:Leen_: Hij is mooi, maar ik vind het oog iets te hoog zitten, en onrealistisch eruitzien. Probeer meer contrast erin te stoppen, en goed te kijken naar wat je op de foto ziet.
Voor de rest vind ik de schaduwen erg goed gedaan.
Dankje
Ogen zijn bij mij altijd héél wat minder als de rest, wat er vaak ook voor zorgt dat mn tekening er heel anders uit gaat zien, maar als je op de foto kijkt staat het oog eigenlijk wel zo hoog, ik merkte het ook tijdens het tekenen, ik teken wat ik zie, en niet wat ik weet
casperzot schreef:Dat is inderdaad het verstandigste. Mijn tip is, dat je diep op de foto inzoomt, de plek aangeeft waar het oog moet komen, en dan veel kijken. Wat op papier zetten, en dan weer kijken. Op die manier heb ik eindelijk goede oren en neuzen kunnen tekenen.
lovelanga schreef:jeetje eindelijk ben ik er uit wat ik nu echt wil gaan tekenen, had eerst gevraagd naar een zwart paard, maar omdat ik eigenlijk ook met vlekken wil oefenen zoek ik nu een zwart wit gevlekt paard (hoofdfoto).
edit: liefst niet met winterhaar, die lange haren zijn nog een beetje te hoog gegrepen voor mij;)