Pagina 43:
Evelijn_ Vind jouw werken zo ontzetten gaaf zeg! Zeker 70+
Rozijnenmix Nog even dooroefenen, je bent goed op weg! Probeer wat meer met detail te werken.
Blackpearl Leuk idee! 5 euro.
Nevony Erg leuk werkje, herken Gullit er helemaal in! 30 euro.
Aliesje Erg leuk werkje. Helaas herken ik haar niet echt vanaf de foto. Zoals JoSaV ook al zegt drukt dat de prijs een beetje
Toch een 40 euro.
JoSaV Jouw eerste vind ik een uit een prachtige reeks tekeningen! Ik ben erg van jouw stijl te spreken, en met name deze reeks. 150+!
Jouw tweede werkje, is een hele andere stijl (En ik moet eerlijk zeggen, dat ik deze niet zo een twee drie achter jou had gevonden). Ook een erg gaaf werkje! 140 euro.
Jouw derde vind ik ook heel gaaf. Het straalt echt kracht uit! Wat een spieren! Vind persoonlijk de stand van de oren een beetje “raar”. 150 euro.
Aliesje Erg leuke werkjes. Vind het persoonlijk jammer dat er weinig detail in de bles zit van lodewijk. Dat maakt hem erg platjes. Beide zon 35 euro.
Pagina 44
Rosijnenmix De verhoudingen kloppen niet helemaal. Ik zou er nog niks voor vragen.
Een tip voor de verhoudingen, houd de foto en de tekening eens beide op de kop, en teken ze dan na, dat is een erg goede oefening!
Rinske:
Wauw! Dit vind ik echt een prachtig werk! Geen commentaar
180 euro.
Wendy15: Erg mooi werkje! Vind die bloemen van jou altijd erg vrolijk. 50 euro.
Nevony: Mooi werkje, vind persoonlijk de hals/borst wel wat hard. Die schaduw onder het hoofd. 35 euro.
Rooslovertje: Leuk werkje. Vind de achtergrond alleen echt teniet doen aan de tekening. 25 euro.
Liannetv: Leuke werkjes, vind ze persoonlijk wat te licht overkomen. Probeer het iets duidelijker op papier te zetten, zodat het wat meer zichbaar word. 40 euro voor de eerst 30 voor de tweede.
Tezies: Leuk werkje. Ik zou de details graag wat donkerder zien, zodat er meer contrast komt. Door contrast ontstaat er meer diepte in. 20 euro.
_Malu_ : Ik ben hier persoonlijk niet zo weg van. Ik heb veel beter van je gezien! Dit komt op mij over als een “vlugge” Krabbel. 15 euro.
pagina 45:
Sprietlover: Leuk werkje. Het oogt alleen ietsje krasserig, probeer het wat zachter te tekenen. 20 euro.
Andante: Gaaf werkje! Die blauwe gloed vind ik erg mooi! Naar mijn idee klopt het paard niet helemaal kwa proporsies? Vind de borst wat té gespierd, maar kan ook persoonlijke smaak zijn
100 euro.
_Esther: Vind het erg jammer dat je zon slechte foto kiest. Het doet echt afbreuk aan je werk. De volgende keer als je een foto maakt, graag het schilderij recht op de foto, en goed scherp/groot
Vind het wel een heel gaaf werkje, voor zover ik ervan kan zien! 80 euro
Mlie888: Erg gave werkjes! Vind de motor erg gaaf! Dit is toch de honda CBR 1000 RR fireblade toch? Zon motor wil ik later mischien ook, dan de groene repsol uitvoering
Voor alle drie zon 140 euro!
Kalistatje: Leuk werkje! Rechterneusgat klopt naar mijn idee niet helemaal? 25 euro.
Highwaykind:
Zie echt heel veel diepte in die twee! Erg gaaf! 150 euro.
Tryntsje: voorlopig nog even niks, je bent goed op weg, ga zo door!
en nu even pauze
Ga straks of later een keer verder