@_Summerly_ Leuk! Ik vind alleen dat het contrast net iets hoger mag

@Zoefken allebei de paardjes zien er goed uit! Ik weet alleen niet of je de lines mag gebruiken. Ik ken de eigenaar niet. Misschien is het netjes om even de linemaker te vermelden

Verder zou ik zeggen probeer er contrast in te brengen, en niet alleen maar een kleur en een beetje licht en schaduw

@Yasmijntje, ik zie bij line 5 dat je er een gebruikt hebt van Spiritwollf. Ik keek even in haar regels en ze zegt dat :
1.DO NOT erase my signature in the corner of the image.
2. Credit the lineart to me
Helaas gaan deze 2 dingen niet samen als je hem instuurt. Een handtekening mag ook niet helaas..
Verder vind ik je bijtje erg schattig! Ik ken nummer 8 nog die heb je volgens mij lang geleden gemaakt

Je boekt vooruitgang maar misschien is het handig om als je die nog niet hebt een tekentablet aan te schaffen. Die dingen zijn als je verder wilt gaan helemaal niet zo heel duur. Voor 80 euro heb je een hele goede die 5 jaar sowiezo mee gaat. Misschien is het dan leuk om zelf lines te maken. En over te stappen op realistischere paarden zodat je niet altijd FTU lines hoeft te gebruiken

Succes allemaal!