Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leuk zo met dat vlindertje
ziet er goed uit. 

) 
Fnanne schreef:Jammer Silverstorm, maar het moet wel te doen blijven... Sterkte met alles!
Annika: welkomveelbelovend schetsje. Ga je deze nu ook wat verder uitwerken? Ooit?
Pluizebolplum: vrijdag de dertiende en dan slavinken. Dat moet goedgekomen!je Seabiscuit vind ik tof! Zit echt een mooi tempo in, zelfs in die beentjes
De 'huh?' is duidelijk gestoord tijdens een hapje
Prugelpiet: ik ken de foto, en deze is lastig. Hij is wat van schuin boven genomen waardoor je een vreemd perspectief krijgt wat je volgens mij al vrij behoorlijk te pakken hebt
Renskefrea:wat een vrolijk koppie!
Mijn 69 en 70:
[ [url=m/X8IewH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1mzkN0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi oogje en neus. Hooguit mogen de oortjes iets groter en de neus iets breder denk ik, maar qua schaduw enzo is ie al super.
maar dan kan het zijn dat ik wat mis. Excuses.
mag ik vragen hoe groot u nu bent? Kip op vrijdag... Vooruit. En een slavink-meeting-schetsend-in-de-trein... Ik sluit me aan

lekker aan het uitproberen.

. Maar geef met alle liefde een workshop 'Koken en Kunstzinnig bezig zijn, het Kan!'. Kan dat ook vast in plaatjes doen, dan kan het gedownload en teruggekeken worden wanneer nodig.

)
Komt goed.
Je stippenpaard is ook zeker gelukt. Knap gedaan zo uit het hoofd.
je trein schets is leuk! net alsof 'ie zich tijdens een sliding bedenkt en omkijkt 

en ik ben ietsie groter
184,5 cm. Misschien alweer iets gekrompen, vanaf wanneer gebeurd dat eigenlijk? En lekker op de rots blijven zitten hoor, Valegro is netjes