Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ra_chel schreef:de steentje die ik op de peesbeschermers van mijn dochtertje heb gezet ,zijn er inmiddels al weer afgevallen.... op de handschoentjes zijn ze gelukkig wel goed blijven zitten ,dus ga mn eigen wedstrijdhandschoentjes ook maar pimpen.
weet iemand een foefje waardoor ze wel op het klitteband van de peesjes blijven zitten?
heb deze week een hele drukke week ,volgende week wil ik eens gaan proberen om met transfer een logo of naam te maken ,voor op het dekje van mn dochtertje ,zal wel steentjes bij moeten halen ,want heb alleen maar kleine steentjes...
Tammie schreef:@ Maiska; De kleurtjes gebruik ik afhankelijk van wat en waarop ik de steentjes aan wil brengen. Zo heb ik op een paarse broek bloemen gezet met de kleuren Amethist, Pink, Citrine en Crystal. Op een zwart jasje met rode voering heb ik een pleasure paard gezet in Crystal en ik heb net even een paardehoofd in Pink gemaakt voor op een bruin jasje met roze voering. Zo bekijk ik het per afbeelding en per kledingstuk welke kleuren ik ga gebruiken.
@ My_Little_P; Daar heb ik ook last van, ik zoek dus op westernafbeeldingen en print dan een leuk plaatje uit. Bijvoorbeeld dit patroon
My_Little_P schreef:Dan maar zo. Jij rijdt pleasure? Ik rijd zelf reining, anders hadden we plaatjes uit kunnen wisselen, maar wie weet!
yvonnedv schreef:yvonnedv schreef:Ik heb deze http://www.ebay.com/itm/190706735506?ss ... 1497.l2649 en deze http://www.ebay.com/itm/271023656742?ss ... 1497.l2649 gekocht, komt bij elkaar op €2,97
Maar een voorraadje op gaan bouwen
oeps voorraad wordt nu wel erg grootik heb net 10.000 crystal steentjes ss16 en 10.000 crystal steentjes ss 20 gekocht op ebay samen voor, schrik niet
€12,96![]()
LOL
Tammie schreef:My_Little_P schreef:Dan maar zo. Jij rijdt pleasure? Ik rijd zelf reining, anders hadden we plaatjes uit kunnen wisselen, maar wie weet!
Als ik start dan rijd ik inderdaad pleasure, trail en horsemanship. Maar paardlief heeft zijn rug in de knoop zitten, dus voorlopig sta ik er naast en start ik niet.
Dit reining plaatje ben ik nog tegen gekomen. Deze vaalt ook nog wel te doen. De groffe lijnen volgen, dan krijg je volgens mij wel een leuke afbeelding.
@chelle_dora; Ziet er ontzettend mooi uit. Netjes gedaan hoor. Heb je daar speciale lijm voor gebruikt of gewoon de steentjes verwarmd?