Hotfix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marith_Ov

Re: Hotfix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 18:31

@ Maiska; De kleurtjes gebruik ik afhankelijk van wat en waarop ik de steentjes aan wil brengen. Zo heb ik op een paarse broek bloemen gezet met de kleuren Amethist, Pink, Citrine en Crystal. Op een zwart jasje met rode voering heb ik een pleasure paard gezet in Crystal en ik heb net even een paardehoofd in Pink gemaakt voor op een bruin jasje met roze voering. Zo bekijk ik het per afbeelding en per kledingstuk welke kleuren ik ga gebruiken.

@ My_Little_P; Daar heb ik ook last van, ik zoek dus op westernafbeeldingen en print dan een leuk plaatje uit. Bijvoorbeeld dit patroon

RobinBuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:47

Ra_chel schreef:
de steentje die ik op de peesbeschermers van mijn dochtertje heb gezet ,zijn er inmiddels al weer afgevallen.... op de handschoentjes zijn ze gelukkig wel goed blijven zitten ,dus ga mn eigen wedstrijdhandschoentjes ook maar pimpen.
weet iemand een foefje waardoor ze wel op het klitteband van de peesjes blijven zitten?
heb deze week een hele drukke week ,volgende week wil ik eens gaan proberen om met transfer een logo of naam te maken ,voor op het dekje van mn dochtertje ,zal wel steentjes bij moeten halen ,want heb alleen maar kleine steentjes...

misschien met met nepnagellijm? is supersterk, gebruik ik ook :D

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:17

de muisjes

Afbeelding

en de andere muisjes

Afbeelding

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:55

De muisjes zien er lief uit!

Ik tel mn steentjes niet na, doen jullie dat wel.

Ik baal een beetje, had de kleinere crystal steentjes binnen gekregen, om mn paardenhoofd op t dekje mee af te maken, maar ze bleven nauwelijks plakken.
De meeste heb ik weg kunnen gooien. Heb t ook op de warmste stand geprobeerd, maar hielp ook niet.
Maar nu heeft mn dekje allemaal lelijke plak/ schroei plekken.

Weten jullie wat ik fout gedaan heb?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:13

Moiraliann

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:19

Die hobbybox van 2,19 is geen succes ! Ik heb hem ook, al mn steentjes erin gedaan hielt ik hem omhoog, alle kleuren gemengd. en vielen er ook wat uit. Ik baalde als een stekker want heb nu nogsteeds vakjes met gekleurde steentjes.

Strawberry3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:59

bij euroland heb je wel een goeie voor 2,50!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:02

Ik meld me ook :)
Heb een paar maanden geleden m'n neusriem gedaan en vorige week m'n frontriem gedaan.. Was ontzettend veel werk maar het staat m'n pony erg gaaf :D

M'n neusriem;
Afbeelding

http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 05/321.jpg

M'n frontriem:
Afbeelding
Afbeelding

:D
Heb maar niet geteld wat voor steentjes en hoeveel het er waren.. Daar werd ik erg ongelukkig van :+ Er zitten twee kleuren roze in en verder alleen maar zilver/wit achtig :)

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:28

blijven de steentjes op jouw frontriem en neus riem wel goed zitten? bij mij vielen ze er namelijk heel gauw al vanaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:29

Jupp :) Neusriem pas 3 steentjes opnieuw hoeven zetten en die zitten er nu toch goed 3 maanden op.. En frontriem zit er net een halve week dus nog even afwachten hoe lang het blijft zitten.. Maar tot nu toe erg goed!

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:38

Gaaf! Ik heb nog n oude frontriem liggen ergens. Denk dat ik t ook eens ga proberen.

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:52

leuk gedaan! het lijkt mij dat ze er idd snel afvallen.
als ik het zie wordt ik er wel zenuwachtig van haha :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:52

Haha hoezo zenuwachtig? :+

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:06

Tammie schreef:
@ Maiska; De kleurtjes gebruik ik afhankelijk van wat en waarop ik de steentjes aan wil brengen. Zo heb ik op een paarse broek bloemen gezet met de kleuren Amethist, Pink, Citrine en Crystal. Op een zwart jasje met rode voering heb ik een pleasure paard gezet in Crystal en ik heb net even een paardehoofd in Pink gemaakt voor op een bruin jasje met roze voering. Zo bekijk ik het per afbeelding en per kledingstuk welke kleuren ik ga gebruiken.

@ My_Little_P; Daar heb ik ook last van, ik zoek dus op westernafbeeldingen en print dan een leuk plaatje uit. Bijvoorbeeld dit patroon

Precies, dan moet het maar zo. Wat ik wel apart vind is dat bling komt toch meer uit de western dan de Engelse stijl. Had gedacht dat ik duizenden plaatjes zou kunnen vinden, maar helaas.....

Dan maar zo. Jij rijdt pleasure? Ik rijd zelf reining, anders hadden we plaatjes uit kunnen wisselen, maar wie weet!

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:07

3 bestellingen gedaan; 1tje via marktplaats van 14 euro, allemaal zakjes gekleurde steentjes van 1000 ss10 voor 1,50 per stuk incl verz.
2 bij hotfixhobby van 10 euro ps; 4 rollen strijkfolie en 6 zakjes chrystal ss10 1000 steentjes van 1,50. Dit 2x want dan kon ik gratis verzenden en min. bedrag was 10 euro :=
allemaal vriendinnen enzo worden helemaal enthousiast en willen het ook op dekjes, shirts, zweetdekens enz.. Haha :P vandaar dat ik zoveel esteld heb ;)

Heb ondertussen 2 dingen gehotfixed:
1 shirt van 3 euro van action met een paard en mn naam, vind m erg goed gelukt!
1 oornetje. Yari's naam op gezet waar eerst een geborduurd paardje stond, maar die heb ik eraf gehaald :P
Ik maak wel foto's als alles af is, ook voor anderen ;)

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:57

chelle_dora schreef:
Haha hoezo zenuwachtig? :+

al het werk en bij mij bleven ze op leer niet echt goed zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:00

Ja 't was wel wat werk.. In totaal bijna 5 uur bezig geweest :+

SalliBalli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:58

Tip voor leer etc.. doe er wat doorzichtige nagellak over de steentjes blijven ze langer zitten :D

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:30

My_Little_P schreef:
Dan maar zo. Jij rijdt pleasure? Ik rijd zelf reining, anders hadden we plaatjes uit kunnen wisselen, maar wie weet!

Als ik start dan rijd ik inderdaad pleasure, trail en horsemanship. Maar paardlief heeft zijn rug in de knoop zitten, dus voorlopig sta ik er naast en start ik niet.

Dit reining plaatje ben ik nog tegen gekomen. Deze vaalt ook nog wel te doen. De groffe lijnen volgen, dan krijg je volgens mij wel een leuke afbeelding.

@chelle_dora; Ziet er ontzettend mooi uit. Netjes gedaan hoor. Heb je daar speciale lijm voor gebruikt of gewoon de steentjes verwarmd?

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 18:45

Ik baal een beetje, had de kleinere crystal steentjes binnen gekregen, om mn paardenhoofd op t dekje mee af te maken, maar ze bleven nauwelijks plakken.
De meeste heb ik weg kunnen gooien. Heb t ook op de warmste stand geprobeerd, maar hielp ook niet.
Maar nu heeft mn dekje allemaal lelijke plak/ schroei plekken.

Weten jullie wat ik fout gedaan heb?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:52

yvonnedv schreef:
yvonnedv schreef:
Ik heb deze http://www.ebay.com/itm/190706735506?ss ... 1497.l2649 en deze http://www.ebay.com/itm/271023656742?ss ... 1497.l2649 gekocht, komt bij elkaar op €2,97

Maar een voorraadje op gaan bouwen :j

oeps voorraad wordt nu wel erg groot :j ik heb net 10.000 crystal steentjes ss16 en 10.000 crystal steentjes ss 20 gekocht op ebay samen voor, schrik niet

€12,96 _/-\o_ *\o/* LOL

Yeah ze zijn binnen, morgen eerst op vakantie wie weet doe ik onderweg wel inspiratie op wat ik er mee ga doen.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:28

fotooo :P

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:23

uhhhh toestel ligt al ergens in mijn overvolle auto. Maareh er is niet veel meer aan te zien als op de foto;s op ebay

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:42

Tammie schreef:
My_Little_P schreef:

Als ik start dan rijd ik inderdaad pleasure, trail en horsemanship. Maar paardlief heeft zijn rug in de knoop zitten, dus voorlopig sta ik er naast en start ik niet.

Dit reining plaatje ben ik nog tegen gekomen. Deze vaalt ook nog wel te doen. De groffe lijnen volgen, dan krijg je volgens mij wel een leuke afbeelding.

@chelle_dora; Ziet er ontzettend mooi uit. Netjes gedaan hoor. Heb je daar speciale lijm voor gebruikt of gewoon de steentjes verwarmd?

Thanks :) Ik heb gewoon de steentjes verwarmt met de applicator. Allemaal 1 voor 1 dus het was een rotwerkje en het is helaas niet zo recht gegaan als ik had gewild.. maar zo op het oog niet storend en haast niet te zien :)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 22:11