Het was wel lachen, ik was een van de zeer weinigen die het patroon en het plaatje goed bekeken hadden.
Ik heb ook wol meegenomen voor de kokershawl/jurk/rokje/dinges die ik had zien staan, helaas had ze maar twee kleurtjes liggen, maar de rest tover ik wel ergens vandaan en anders wordt hij tweekleurig (paars met grijs).
Die tochtslang ziet er wel leuk uit! Misschien kan ik wel een Zeeman mohair tochtslang maken, haha!! In het lichtpaars

Als ik buienradar zo zie, regent het hier dalijk, dus dan wordt het in plaats van paardrijden toch maar breien.
.
Nog nooit zo fijn gebreid! Ben erg benieuwd of het me gaat lukken maar het schiet nog niet echt op... (1 rechts 1 averechts... Hoe heet dat ook alweer?)
. Schiet ook niet hoor want ik heb pas 5 naalden gebreid. De 1e naald wordt recht gebreid, daarna boord. Maar ik was even vergeten dat ik gedraaid recht zou breien op de even naalden
. Mijn moeder wil de trui niet breien want ze vind het te dik. Als ik mijn
een beetje bijgewerkt heb, toch maar eens oppakken. Prioriteit zijn nu de kousen, sokken en het quiltje. 1 sok en 1 kous zijn af, van beide staan de 2e ook al op de pen.
. Vanaf nu alleen maar recht en straks nog maar 38 steken. Dus nu zal het wel sneller gaan! Doel vandaag: tot en met de kuitspie........
. Boekenkast moest toch ook nog ingeruimd worden. En morgen "mag" ik om 815 bij school staan om sinterklaas liedjes te spelen. Natuurlijk weer wat kwijt wat ik écht nodig heb om mijn muziek te kunnen lezen (harpje). Dat lag altijd op een vaste plek maar omdat alles op zijn kop heeft gestaan: weg
. Uiteindelijk op een heel onlogische plaats gevonden, bladmuziek ligt nu ook klaar.