Het formaat is A3 met pastelkrijt.

Ik zal pag. 44&45&46 even taxeren:
Pagina 44:
DiekeC: Het paard kijkt een beetje.. boers haha, alsof hij een enorm centebakkie heeft. Ik vind hem wel leuk getekend, zo'n 10,-
Pirate: Ik ben niet zo into de digitale tekeningen, ik vind hem ook wat te.. snel.. Ik zou hier denk ik 10,- voor vragen.
Klodder:Wat kijktie zielig

Ninajojo: Aaah, ik heb jouw topic voorbij zien komen! Prachtig schilderij geworden, alleen snap ik de witte cirkels op de achtergrond niet? Maar non or less, ik zou er zeker 70,- voor vragen.
DiekeC: Sorry, vind hem nog iets te ruw. Ik zou er geen geld voor geven.
DiekeC: Ik vind deze al wel leuker, het groene geeft een leuk effect. Zo'n 15,-
xxpinzowxx: Ik zou nog even dooroefenen als ik jouw was!
Babe: Wouw, prachtig echt, wat een diepte en wat een expressie! Ik kan geen enkele minpunt bedenken, echt heel tof gedaan dit werk! Zeker 150,- Ik zou hem zelf denk ik niet eens weg durven doen haha!
Pagina 45
Kapiteintje: Ik zou het wat meer contrast geven, dat geeft de tekening net een extra dimensie. Ik zou er nog geen geld voor vragen

Amborenia: Ik hou niet zo van het "veeg-met-je-vinger" effect. Ik zou hier dus ook geen geld aan uitgeven. Maar je bent wel erg leuk opweg!
Joey_Lover: Ik ben niet bekend met digitaal werk en hoeveel werk daarin zit. Ik vind dat je het wel erg mooi heb gedaan. Ik heb je topic ook gevolgd. Ik zou hier zoiets als 15,- voor vragen!
Drafbalk: Aaaaw wat een hompie zeg! Erg leuk. Wat is het formaat?? Ik denk dat je hier iets als 20,- voor kan vragen.
Pagina 46:
Amborenia: Dat vind ik echt een hele gave schilderij! Afhankelijk van de grootte zou ik tussen de 20 en de 50 euro taxeren.
Amborenia: Die vind ik weer wat minder hebben allemaal. Ligt zo rond de 10,-
Amborenia: Ik hou niet zo van die stijl, maar ieder zijn smaak. Zo rond de 20,-
Stitch: Prachtig hoe je de details hebt kunnen pakken! Heel mooi. Zo'n 25,-
DiekeC: Mooi gedaan. Zo'n 15,-
Hanne: Sorry, ik zou hier nog geen geld voor vragen en lekker effe dooroefenen!
Mentjuh: Voor mijn gevoel kloppen de verhoudingen niet? Het is wel lekker "zacht" getekent. Ik denk zo'n 20,-
DiekeC:Bijzondere tekening, maar heb het gevoel dat het nog een schets is.