Thats_Me schreef:Wie heeft de slak wel gemaakt dan Ezellover? Wel zo netjes om dat er dan even bij te vermelden.
Is het idee om deze maand te werken aan een eigen poster? Je kunt daarbij denken aan een eigen superster, een plaat voor in de penny, een product in de picture zetten of er nog een andere draai aan geven.
Gooi er maar in! Even groot aankondigen dat niemand er overheen leest en het duidelijk is dat dit de nieuwe is
Ezellover: Wat betreft de slak: ik denk dat het een goed idee is om dit topic echt te houden voor kunst/tekeningen die je zelf gemaakt hebt, of die specifiek voor jou gemaakt zijn die je blij wil laten zien, en niet willekeurige dingen die je tegen bent gekomen die je mooi vindt zonder de naam van de maker erbij te vermelden. Het is een "kijk wat ik gemaakt heb"-topic, niet een "kijk een willekeurig mooi plaatje"-topic.
Jis, wat een prachtige kleuren heft het konijnenschilderij
Vika: ik zit opnieuw met bewondering te kijken naar hoe je dat water zo water-achtig hebt gekregen, een goede motivatie om nog even door te oefenen
Ik zal de mijne hier ook laten zien, ik was eigenlijk van plan om gewoon technieken uit te proberen maar toen was ik opeens toch mijn andere plan voor de slaas van vorige maand uit aan het werken. Halverwege (toen ik een blik op Vika's kunstwerk wierp
) bedacht ik me dat dat een heel slecht idee was geweest omdat dit zich vrij slecht leende voor het proberen van verschillende technieken, een ontzettend gepiel was met die slazen en eigenlijk heel donker moest, waar aquarel niet per se voor gemaakt is.
In ieder geval, dit is de huidige staat en ik ga nu met het volgende medium verder kladden om te zien wat het kan worden. Kijken of het me kan lukken om er wel wat details in te brengen maar het niet dood te slaan.