Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ezellover25 schreef:Thats_Me schreef:Wie heeft de slak wel gemaakt dan Ezellover? Wel zo netjes om dat er dan even bij te vermelden.
Ik sla veel op als ik iets leuks vind.
Vergeet vaak de bron.
Mijn excuus.
Iets bij fb en die had dit van pinterest.
prachtig werkje dat met veel gevoel gemaakt is, dat is te zien.
heel gaaf die koeXroofvogel
Weet je al dat nu Khalo in Vincent Hall te zien is in Amsterdam? Ik ga er vrijdag heen met mijn zus, lijkt ons erg gaaf
Ik kan je wat potlood betreft geen tip geven.
Ik zou hem zo laten
en eventueel nog een maken met gouache?

Sterkte ermee!

maar ze hebben het heel goed gedaan! Ik was oprecht heel trots op iedereen, ze hebben allemaal wat moois gemaakt ondanks gebrek aan ervaring met dit niet bepaald makkelijke medium (nu ze nog pushen om hun werk hier te posten
)
Thats_Me schreef:Wie heeft de slak wel gemaakt dan Ezellover? Wel zo netjes om dat er dan even bij te vermelden.
Is het idee om deze maand te werken aan een eigen poster? Je kunt daarbij denken aan een eigen superster, een plaat voor in de penny, een product in de picture zetten of er nog een andere draai aan geven.
) bedacht ik me dat dat een heel slecht idee was geweest omdat dit zich vrij slecht leende voor het proberen van verschillende technieken, een ontzettend gepiel was met die slazen en eigenlijk heel donker moest, waar aquarel niet per se voor gemaakt is.

_roodvos_ schreef:Vika: ik zit opnieuw met bewondering te kijken naar hoe je dat water zo water-achtig hebt gekregen, een goede motivatie om nog even door te oefenen