Als t goed is, komt morgen mijn lijst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Haha, linksom of rechtsom legt iedereen het toch af tegen je konik.Ik ben blij met mijn inzending.
Als t goed is, komt morgen mijn lijst.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Haha, linksom of rechtsom legt iedereen het toch af tegen je konik.Ik ben blij met mijn inzending.
Als t goed is, komt morgen mijn lijst.
Maar het is je van harte gegund, het is zo'n mooie tekening!
Ik ben heel benieuwd naar de lijst!
Ik wilde de katten niet eerder posten omdat ik nog nooit katten getekend heb en niet wist hoe het zou verlopen, maar zo zitten ze er nu bij.
[ Afbeelding ]
Kuggur schreef:Waterverf is transparant, gouache niet. Acryl óók niet, en heeft een andere binder (itt waterverf en gouache is acrylverf watervast als droog)
Bij "klassiek" waterverf gebruik je het wit van het papier om de donkerheid van je kleuren te sturen Je hebt in principe geen zwart of wit nodig (maar kunnen bruikbaar zijn voor bepaalde effecten).
Wat voor waterverf heb je besteld?
Ook geïnteresseerd in wateroplosbare grafiet, maar ik mag van mezelf even geen nieuwe mediums kopen...
Ibbel schreef:Ik vind de kop ook wat te groot. De kop van een jong dier is 1/5 van het lijf, de kop van een volwassen dier is ongeveer 1/10 van het lijf. Deze kop lijkt mij bijna 1/4 van het lijf, als ik dat zo inschat.
Ook heb ik het gevoel dat de bovenlippen net wat te rond krullen.
Achtergrond is idd een beetje 'holi poeder'-achtig, gaaf!