Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmijntje schreef:Heel gaaf Zoef! Vooral de staart!
Kan iemand me helpen met deze nieuwe lineart.. Ik moet echt janken van mezelf
[ Afbeelding ]
_Summerly_ schreef:Heel mooi, Zoefken! Zit je toevallig ook op de UK server?
Yasmijntje: Ik zou de positie van de benen wat krachtiger maken, je zit nu precies in een moment van de draf dat heel weinig uitdrukking heeft. Als je geen zin hebt om alles aan te passen, zou ik in ieder geval het rechtervoorbeen volledig strekken.Verder ziet hij er echt niet slecht uit! Je kunt hem nog wel iets meer finetunen door bijvoorbeeld het hoofd iets fijner te maken en de overgang tussen hals en rug nog iets duidelijker te maken, maar verder zitten er geen grote fouten in!
_roodvos_ schreef:Miri: Ik denk dat je het jezelf extra moeilijk maakt door echt alleen de buitenlijnen te tekenen. Werk je ook met bolletjes en streepjes en dergelijk om alles aan te geven en zet je die laat later uit, of begin je echt met alleen de omlijning? Het lijkt mij dan namelijk heel moeilijk om alles op de juiste plek te krijgen.. Alles zou schots en scheef worden als ik dat zou proberen![]()
Misschien dat die bolletjes en meer hulplijntjes (of sowieso meer lijnen) dus kunnen helpen, en als je dat al doet, om ze langer te laten staan of meer hulplijntjes te maken, of gewoon heel veel lijnen naast elkaar te zetten tot je ongeveer de goede hebt en daar later een keer 'net' overheen te gaan.
Verder, om even het gezeik over hulpgekrabbel achterwege te laten: Ik denk dat het naar achter gestoken achterbeen wat te lang is, en dat je ook nog wat van dat been zou zien tussen de buik en het voorste achterbeen. Verder staat het voorste voorbeen wat raar, ik denk dat het, gezien hij draaft, logischer zou zijn als hij gestrekt is. Nu loopt hij wat kreupel.
Dat de achterbenen verder op de voorgrond lijken te staan dan de voorbenen komt denk ik doordat ze wat langer zijn en dus wat lager staan (trek er maar eens een rechte lijn onder). Als ze op dezelfde hoogte staan zou hij 'recht' moeten staan