[Info] De Zwarte Parel (howrse)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:53

klaar :+
Afbeelding

Yasmijntje

Re: [Centraal] De Zwarte Parel (howrse)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-16 18:32

Echt heel erg vet!

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 19:03

Hij is heel leuk!!

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 19:39

Dankje :D

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 20:06

Doe je snel, JustMyZtje! :D Hij is gaaf!

Het einde van mijn Portugees begint laaaaaaangzaam in zicht te komen (maar ik moet nog best veel :)) ).
Afbeelding

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 20:14

ik wil het altijd snel af hebben, anders vind ik het later niet meer mooi of vind ik het saai :Y) maar die van jou is ook heel gaaf!

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 11:16

Bimmerd schreef:
@Zoefken; Oo wauw die line-art heb ik nog nooit eerder gezien. Van wie op dA is die?

Oeps had het niet gezien! Deze is van Kantaka1

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:59

Wie van onze geweldige bewerkers heeft er zin en tijd om een eenhoorn Russische Don team profiel te maken? Natuurlijk betalen we je.

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:09

Ben verliefd op de kleur! <3 Bitless ben ik op Howrse trouwens!
Afbeelding

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:29

moooi <3

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-16 13:46

Heel gaaf Zoef! Vooral de staart! :D

Kan iemand me helpen met deze nieuwe lineart.. Ik moet echt janken van mezelf :')
Afbeelding

princie1999

Woonplaats: Naast mn buren, tegenover mn overburen en naast mn andere buren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 19:30

Ik vind m mooi hoor!

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 10:17

Dankjullie! :D

Yasmijntje schreef:
Heel gaaf Zoef! Vooral de staart! :D

Kan iemand me helpen met deze nieuwe lineart.. Ik moet echt janken van mezelf :')
[ Afbeelding ]

Nee hoor, is niet slecht! :j Zou hem gewoon verder afmaken, het enige is dat ik de rug een beetje vreemd vind?

Jongens het is weer inzendtijd!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-16 17:40

@Zoef, kan goed zijn.. volgens mij draait hij gek, zijn voorbenen zijn lichtjes naar ons toe, maar de achterbenen niet naar achter en het lukt niet om het te fiksen! En jaaaa, inzendtijd!

@princie1999, weet niet of je het tegen Zoef had of tegen mij :') Denk tegen Zoefken.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 18:09

Heel mooi, Zoefken! Zit je toevallig ook op de UK server? :))

Yasmijntje: Ik zou de positie van de benen wat krachtiger maken, je zit nu precies in een moment van de draf dat heel weinig uitdrukking heeft. Als je geen zin hebt om alles aan te passen, zou ik in ieder geval het rechtervoorbeen volledig strekken. :) Verder ziet hij er echt niet slecht uit! Je kunt hem nog wel iets meer finetunen door bijvoorbeeld het hoofd iets fijner te maken en de overgang tussen hals en rug nog iets duidelijker te maken, maar verder zitten er geen grote fouten in!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-16 18:16

_Summerly_ schreef:

Yasmijntje: Ik zou de positie van de benen wat krachtiger maken, je zit nu precies in een moment van de draf dat heel weinig uitdrukking heeft. Als je geen zin hebt om alles aan te passen, zou ik in ieder geval het rechtervoorbeen volledig strekken. :) Verder ziet hij er echt niet slecht uit! Je kunt hem nog wel iets meer finetunen door bijvoorbeeld het hoofd iets fijner te maken en de overgang tussen hals en rug nog iets duidelijker te maken, maar verder zitten er geen grote fouten in!

Ja, dat is misschien een goed plan.. Het is alleen zo dat ik een lui kind ben en ik geef ontzettend snel op als het niet meezit met mijn creatie en ik heb nu al geen zin meer in deze omdat het me maar niet wil lukken..

Toch superdankjewel voor je tips! Ik neem ze wel mee! :D

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 18:22

Miri: Ik denk dat je het jezelf extra moeilijk maakt door echt alleen de buitenlijnen te tekenen. Werk je ook met bolletjes en streepjes en dergelijk om alles aan te geven en zet je die laat later uit, of begin je echt met alleen de omlijning? Het lijkt mij dan namelijk heel moeilijk om alles op de juiste plek te krijgen.. Alles zou schots en scheef worden als ik dat zou proberen :P

Misschien dat die bolletjes en meer hulplijntjes (of sowieso meer lijnen) dus kunnen helpen, en als je dat al doet, om ze langer te laten staan of meer hulplijntjes te maken, of gewoon heel veel lijnen naast elkaar te zetten tot je ongeveer de goede hebt en daar later een keer 'net' overheen te gaan.

Verder, om even het gezeik over hulpgekrabbel achterwege te laten: Ik denk dat het naar achter gestoken achterbeen wat te lang is, en dat je ook nog wat van dat been zou zien tussen de buik en het voorste achterbeen. Verder staat het voorste voorbeen wat raar, ik denk dat het, gezien hij draaft, logischer zou zijn als hij gestrekt is. Nu loopt hij wat kreupel.

Dat de achterbenen verder op de voorgrond lijken te staan dan de voorbenen komt denk ik doordat ze wat langer zijn en dus wat lager staan (trek er maar eens een rechte lijn onder). Als ze op dezelfde hoogte staan zou hij 'recht' moeten staan :)

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 18:39

_Summerly_ schreef:

Dankjewel! Ja, en ook op de internationale voor het CS forum! :D Jij ook?

Shine paardje. *D Niet mijn lijntje of course.
Afbeelding

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:12

De line vind ik wat minder, maar je stijl van inkleuren vind ik erg leuk! :D Ik krijg dat maar niet onder de knie. :')

Aaaaah, ik ben nu echt bijna klaar, alleen z'n manen, oren en het lint nog! :):)
Afbeelding

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 14:04

_roodvos_ schreef:
Miri: Ik denk dat je het jezelf extra moeilijk maakt door echt alleen de buitenlijnen te tekenen. Werk je ook met bolletjes en streepjes en dergelijk om alles aan te geven en zet je die laat later uit, of begin je echt met alleen de omlijning? Het lijkt mij dan namelijk heel moeilijk om alles op de juiste plek te krijgen.. Alles zou schots en scheef worden als ik dat zou proberen :P

Misschien dat die bolletjes en meer hulplijntjes (of sowieso meer lijnen) dus kunnen helpen, en als je dat al doet, om ze langer te laten staan of meer hulplijntjes te maken, of gewoon heel veel lijnen naast elkaar te zetten tot je ongeveer de goede hebt en daar later een keer 'net' overheen te gaan.

Verder, om even het gezeik over hulpgekrabbel achterwege te laten: Ik denk dat het naar achter gestoken achterbeen wat te lang is, en dat je ook nog wat van dat been zou zien tussen de buik en het voorste achterbeen. Verder staat het voorste voorbeen wat raar, ik denk dat het, gezien hij draaft, logischer zou zijn als hij gestrekt is. Nu loopt hij wat kreupel.

Dat de achterbenen verder op de voorgrond lijken te staan dan de voorbenen komt denk ik doordat ze wat langer zijn en dus wat lager staan (trek er maar eens een rechte lijn onder). Als ze op dezelfde hoogte staan zou hij 'recht' moeten staan :)

Dankjewel voor je tips! Ik geef het alleen op. Bak er gewoon geen bal van :').
Oh, en het paardje waar ik laatst aan het werken was (die ook in het roze), blijk ik dus niet te kunnen inzenden: ze had hem deels overgetrokken oid. dus dat mag niet.. Balen wel!

@Zoef, wat een gave inkleurstiijjjll!!
@_Summerly_, komen er nog wat details op het koppie? Ik vind hem echt heel erg mooi!

Ik had trouwens het topic opeens ontstipt.. Heel apart :')

En ik ben weer verder gegaan met mijn hopeloze pega-eenhoorn, hommel-bij :D
Afbeelding

ManonvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 16:24

Hallo ik ben nieuw hier, niet met het maken van creaties maar op bokt. Ik heb het al een tijdje maar deed er eigenlijk niks meer mee. :')
Ik ben door Roodvos er weer xd
Ik ga zo dadelijk weer beginnen met een creatie.
Ik zal even wat over mijzelf vertellen.

Mijn naam is Manon, ik ben 15 bijna 16. Over wel geteld 22 dagen *\%/* Y)(^)
Maar doet er niet toe :')
Ik teken al zo'n 4 jaar voor de zwarte parel.
Ik vind zelf dat ik heel veel vooruitgang heb geboekt. Kan me me eerste paard nog herinneren :') #)
Hoop dat ik weer actief word met het maken van creaties.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 17:10

Welkom Manon!
Laat wat zien :D

En ik denk dat mijn Hommel af is :)
Tips nog?
Afbeelding

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:05

@Summerly, thanks! Die van jou is nog steeds heel gaaf! Alleen is het oog wat klein? :+
@Miri, wat is 'ie schattig! Heb niet echt tips meer eigenlijk.. +:)+

Welkom Manon!

ManonvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:48

Dankjulliewel!
Ik heb iets waar ik een tijd geleden mee bezig ben geweest.
Ik weet alleen steeds niet hoe ik verder moest :') En was er een beetje te lui voor ben ik bang.
De foto van de ref staat op de afbeelding. Ik heb niet overgetrokken voordat mensen iets gaan beweren :')
Ik heb alleen het hoofd erg ver al, het lichaam moet ik bijna nog aan beginnen.

Iemand die tips heeft misschien tops :9
Afbeelding

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 21:35

Zoefken schreef:
@Summerly, thanks! Die van jou is nog steeds heel gaaf! Alleen is het oog wat klein? :+
@Miri, wat is 'ie schattig! Heb niet echt tips meer eigenlijk.. +:)+

Welkom Manon!

Dat is lief <3
Oh, en dit worden probs de creaties die ik deze keer instuur :)
Afbeelding